Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@02:17:22 GMT

اعزام راهیان نور دریایی شهرستان کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۶۶۶۰/اعزام_راهیان_نور_دریایی_شهرستان_کوهرنگ

اعزام راهیان نور دریایی شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اعزام بسیجیان این شهرستان به راهیان نور دریایی خبر داد.

وی با بیان اینکه این کاروان به صورت خانوادگی به مناطق جنوبی کشور اعزام شده اند عنوان داشت‌: این بسیجیان با یک دستگاه اتوبوس به استان بوشهر و جزیره خارک اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: این اردو معنوی به صورت سه روزه خواهد بود و بسیجیان از یادمان ریسعلی‌ دلوری‌ و جزیره خارک و بوشهر بازدید خواهند کرد.

فرمانده بسیج مقاومت شهرستان کوهرنگ با تاکید بر اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: دشمن با تمام قوا وارد صحنه شده است و در تلاش است فرهنگ اسلامی ما را خدشه‌دار و به اسلام و انقلاب ضربه وارد کند که ما با معرفی انقلاب و ه جنگ‌های سخت‌ که دشمن برای ضربه به اسلام و انقلاب ایجاد کرده است و همچنین از خود‌گذشتگی ایثار و فداکاری شهدا ‌می‌توانیم با هجمه دشمن مقابله کنیم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۶۶۶۰/اعزام_راهیان_نور_دریایی_شهرستان_کوهرنگ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: