Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@21:34:11 GMT

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک مهر اقتصاد و سایپا

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۳۷۳۱۸/انعقاد_تفاهم_نامه_همکاری_بانک_مهر_اقتصاد_و_سایپا

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک مهر اقتصاد و سایپا

پول‌نیوز - بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از قطعه سازان صنعت خودرو و تقویت توان مالی تولیدکنندگان، تفاهم نامه همکاری با شرکت سایپا منعقد کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مجتبی جمشید پور – رئیس اداره اعتبارات بانک – در این خصوص، گفت: بانک مهر اقتصاد در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، به تولیدکنندگان صنایع داخلی، برابر ضوابط بانک مرکزی تسهیلات پرداخت می کند که در دو ماه اخیر بنا به درخواست گروه خودروسازی سایپا، طی تفاهم نامه ای تا به حال بالغ بر 4 هزار و 443 میلیارد ریال تسهیلات به قطعه سازان طرف قرارداد و زیرمجموعه گروه سایپا پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: بانک مهر اقتصاد همواره حامی تولیدکنندگان داخلی از جمله گروه خودروسازی سایپا بوده است و تلاش دارد تا با تامین اعتبار مورد نیاز این شرکت ها، همکاری و حمایت لازم را ادامه دهد.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد از طریق ارائه تسهیلات خرید دین حمایت قابل توجهی از قطعه سازان داشته و این قبیل تسهیلات را برای تقویت صنایع مولد کشور موثر و مفید می داند.

در ادامه، محمدرضایی - معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا – گفت: تقویت توان مالی قطعه سازان همواره از الزامات مورد تاکید مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بوده است لذا در راستای تحقق این مهم تفاهم نامه همکاری با بانک مهر اقتصاد منعقد شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 870 سازنده و تولیدکننده قطعات خودرو از طریق شرکت های سازه گستر و مگاموتور در زنجیره تامین گروه سایپا حضور دارند، گفت: حمایت از قطعه سازان داخلی و تقویت توان مالی آنان در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است که حاصل این حمایت مالی، ثبت رکورد تولید خودرو طی 6 سال اخیر در گروه سایپا به تیراژ 3 هزار و 300 دستگاه در روز است.

وی گفت: تاکنون 292 قطعه ساز توانستند از تسهیلات مربوطه استفاده کنند و 185 قطعه ساز در حال تشکیل پرونده برای اخذ تسهیلات هستند و مابقی نیز به محض ارائه درخواست از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۷۳۱۸/انعقاد_تفاهم_نامه_همکاری_بانک_مهر_اقتصاد_و_سایپا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: