Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@14:23:36 GMT

فعالیت جدی کمیته بهبود و اصلاح فرایند ساخت و ساز در منطقه ۱۰

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۷۴۴۳/فعالیت_جدی_کمیته_بهبود_و_اصلاح_فرایند_ساخت_و_ساز_در_منطقه_۱۰

فعالیت جدی کمیته بهبود و اصلاح فرایند ساخت و ساز در منطقه ۱۰

امتداد :معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۰ با اشاره به تلاش برای ایمن سازی و مقاوم سازی بافت متراکم و فرسوده منطقه گفت: برای نخستین بار در شهر تهران، کمیته بهبود فرایند ساخت و ساز با حضور سازمان های تخصصی و متولی این امر در منطقه تشکیل شد.

وی هدف راه اندازی این کمیته را نوسازی واقعی براساس ضوابط و قوانین شهرسازی عنوان کرد و افزود: بهبود کیفیت ساخت با در نظر گرفتن وضعیت ژئوتکنیک خاک سطح منطقه، طراحی، نظارت و نگهداری پس از ساخت، برنامه ریزی در اجرای صحیح و دقیق مقررات ملی ساختمان و ارائه خدمات واقعی مهندسی، ارائه تسهیلات و امتیازات تشویقی ویژه، بازنگری در شیوه و طراحی ساختمان ها به همراه استفاده از روش های جدید و مداخلات ساده کوتاه مدت و ایجاد ارتباط با ساکنین محلات محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی با اشاره به اهتمام برای کاهش هزینه ها و ایجاد ارزش افزوده برای ساکنین خاطر نشان کرد: با توجه به تراکم جمعیتی بالا، بافت فرسوده ، ریزدانه و متراکم منطقه و همچنین خاک آبرفتی و کشاورزی، ساخت و ساز در وهله اول مستلزم رعایت اصول و مقررات ایمنی با حس زیبایی شناختی و افزایش دوام و ارتقا امنیت شهروندان و تامین سرانه های خدماتی و رفاهی می باشد.

معاون شهرسازی و معماری منطقه خاطرنشان کرد: این کمیته از اواخر سال گذشته کار خود را آغاز کرده و قرار است در سال جاری با فعالیت جدی تر شاهد بروز اتفاقات خوب در منطقه باشیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۷۴۴۳/فعالیت_جدی_کمیته_بهبود_و_اصلاح_فرایند_ساخت_و_ساز_در_منطقه_۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: