Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@18:29:18 GMT

طرح پرداخت روشهای نوین برای کمک به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۸۵۰۴/طرح_پرداخت_روشهای_نوین_برای_کمک_به_نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این طرح با هدف کاهش هزینه ها و فرهنگ سازی آحاد مردم درزمینه استفاده از روشهای نوین برای کمک به نیازمندان، هدفمند کردن طرح صدقات و ارتقاء عملکرد طرح صدقات این روش اجرایی شد.

احمد رفیعی افزود: بهره برداری از اپلیکیشن سنا، صدقه پیامکی، اپلیکیشن سکه ، تلفن ملی نیکوکاری0968877 و ارسال پیام به مشترکان برنامه های این نهاد در راستای افزایش اعتماد مردم به روش های نوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای اجرای این طرح هزار و 200 عدد صندوق صدقات بزرگ درمعابر اصلی شهرها وروستاهای استان جمع آوری شد تا مردم بتوانند کمکهای خود را سریع، آسان ومطمئن با استفاده از روش های نوین پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: مردم می توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه و با  شماره گیری #056*8877*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره  8877 و شماره گیری تلفن گویای 0968877 کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

 وی گفت: واریز به شماره حساب 0111676518005 و انتقال کارت به کارت به شماره 6037991899958890 نزد بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند، تماس با شماره 32232407 و مراجعه حضوری همکاران در محل کار یا سکونت مردم، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراجعه به سایت امداد به نشانیwww.emdad.ir از دیگر روش های پرداخت کمک به نیازمندان استان است.

مردم خراسان جنوبی پارسال 4میلیارد و605 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۸۵۰۴/طرح_پرداخت_روشهای_نوین_برای_کمک_به_نیازمندان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: