Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@05:16:01 GMT

بازدید جانشین فرماندهی سپاه خوزستان از گروهان نمونه عشایری دشت آزادگان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۳۹۳۷۱/بازدید_جانشین_فرماندهی_سپاه_خوزستان_از_گروهان_نمونه_عشایری_دشت_آزادگان_تصاویر

بازدید جانشین فرماندهی سپاه خوزستان از گروهان نمونه عشایری دشت آزادگان+تصاویر

جانشین فرماندهی سپاه خوزستان با هیئت همراه از تمرینات گروهان رژه رونده عشایری عرب خوزستان به منظور حفظ آمادگی و حضور در مراسم رژه ۳۱ شهریور در تهران دیدار و نظارت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سوسنگرد نیوز : سردار معین پور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در بازدید از تمرینات گروهان عشایر عرب گفت : بسیج و اعضای بسیج ،مال جمهوری اسلامی ایران می باشد و مختص یک ارگان نیست و در واقع بسیج ، سربازان واقعی امام زمام (عج) می باشند که برای قیام بزرگ در حال آماده شدن هستند و سپاه آنها را پوشش و حمایت می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار معین پور در ادامه افزود : بنده به شخصه نسبت به دشت آزادگان بخاطر روحیه شما و شهدای که هدیه دادین ، همچنین این سرزمین پاک و متبرک به خون شهیدان و محبت و عزت شما ، انس و الفت خاصی دارم که ما مدیون همه شهیدان هستیم ، در اینجا احساس آرامش می کنم .

جانشین فرماندهی سپاه استان خوزستان در ادامه ابراز داشت : از زحمات تک تک عزیزانی که هم در خود گروهان تلاش می کنند و اشخاصی که گروهان را هدایت و راهنمایی می کنند تقدیر و تشکر می کنم و ما همیشه و هرساله به آنها افتخار می کنیم که به نحو احسنت قدرت خودشان را بین تمام گروهای عشایری دیگر به نمایش می گذارند و جزو اولین ها می شوند ، که امسال نیز غیر از این را انتظار نداریم و مطمئن هستیم که بازهم سربلند برمی گردید و نماینده شایسته ای برای استان خوزستان باشید .

سردار معین پور در پایان عنوان کرد : خوزستان اقوام مختلفی دارد که باهم و دست در دست هم ،یک ید واحده می شوند و با صفا و صمیمیت و اتحاد تحت سایه ولایت فقیه باهم زندگی می کنند و گروهانی که به تهران اعزام می شوند به نمایندگی از تمام مردم خوزستان می باشند و این افتخار بزرگی است و یکی دیگر از افتخارات شیعی بودن شما است .

سرهنگ احمد حمدی صخری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت : شهرستان دشت آزادگان از لحاظ ولایت مداری و انقلابی ،زبان زد خاص و عام است.

وی افزود : عشایر غیور ما با تبعیت از ولایت و شجاعت طبق فتوایی که داده شد جلوی استعمار انگلستان را گرفتند و پیروزی را تقدیم اسلام کردند.

سرهنگ پاسدار حمدی صخری عنوان کرد : یادمانی که در شهر حمیدیه می باشد ،شاهد همین وقایع و پیروزی است.

وی همچنین افزود : عشایر غیور ما ،جهادین را تجربه کردند . (یکی جهاد مقابل انگلیس و دیگری جهاد در هشت سال دفاع مقدس ) که در هردو ، با روحیه و مکتب اهل بیت(ع) با دست های خالی جلوی دشمنان ایستادگی کردند وبا بصیرت همیشه در صحنه هستند و پیروزی را به جان میخرند.

فرماندهی ناحیه سپاه دشت آزادگان در پایان گفت : نزدیک به ۱۱ سال است که هر ساله در ۳۱ شهریور هر سال بعنوان تجدید بیعت و میثاق با آرمانهای انقلاب امام راحل ،۲۶ شهریور گروهان عشایر عرب به تهران اعزام می شوند و اقتدار و صلابت نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می شود و هرساله از بین گروهان عشایر ، گروهان عشایر عرب استان خوزستان بعنوان نمونه انتخاب می شوند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۳۷۱/بازدید_جانشین_فرماندهی_سپاه_خوزستان_از_گروهان_نمونه_عشایری_دشت_آزادگان_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: