Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@19:45:02 GMT

ماجرای فیلم کتک خوردن یک جوان از سوی 3 پلیس راهور انزلی + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۹۵۵۹/ماجرای_فیلم_کتک_خوردن_یک_جوان_از_سوی_۳_پلیس_راهور_انزلی_فیلم_و_عکس

ماجرای فیلم کتک خوردن یک جوان از سوی 3 پلیس راهور انزلی + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: ماموران پلیس راهور بندرانزلی شروری را که برای یک دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بود زمین گیر کرد.

حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز گذشته ویدئویی در سطح فضای مجازی پخش شد که بر اساس آن ماموران پلیس Police راهور بندرانزلی در حال دستگیری جوانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گمانه زنی ها در خصوص این فیلم و حضور دختر جوانی در آن ادامه داشت تا اینکه مشخص شد در پی گزارش مردمی به پلیس راهور که فردی شرور با قمه به یک دختر جوان حمله‌ ور شده است عوامل راهور که نزدیک محل حادثه Incident مستقر بودند قبل از پلیس انتظامی، برای کنترل شرایط بلافاصله در محل حاضر شدند که فرد شرور با اسپری فلفل به ماموران حمله کرده که ناچارا عوامل راهور وی را دستگیر کردند.
میلاد، شروری که روز گذشته فیلم وی در حال فرار Escape از دست عوامل راهور بندر انزلی منتشر شده با تلاش ماموران آگاهی و راهور تحویل مراجع قانونی شد. فرد شرور سابقه کیفری داشته و تحت تعقیب مراجع قانونی بوده است. خانواده دختر جوان نیز شکایت خود را از این فرد تنظیم کردند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۵۵۹/ماجرای_فیلم_کتک_خوردن_یک_جوان_از_سوی_۳_پلیس_راهور_انزلی_فیلم_و_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: