Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:46:58 GMT

85 هزار نفر از مردم دشتی پرونده الکترونیک‌ سلامت دارند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۴۱۰۸۷/۸۵_هزار_نفر_از_مردم_دشتی_پرونده_الکترونیک_سلامت_دارند

85 هزار نفر از مردم دشتی پرونده الکترونیک‌ سلامت دارند

به گزارش ایرنا، دکتر اصغر بحرانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خبرنگاران با تعامل خوبی که با شبکه بهداشت و درمان داشته اند از حامیان اصلی بهداشت و سلامت شهروندان هستند.
وی افزود: نقش رسانه ها در بهبود و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان بسیار تاثیر گذار بوده است.
بحرانی تاکید کرد: با همکاری رسانه ها بسیاری از پیام های و برنامه های بهداشتی و درمانی بخوبی به شهروندان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به خدمات و کارهای انجام شده در حوزه سلامت دشتی درچهار سال اخیر اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تحول سلامت یکی از بهترین و موفق ترین طرح های دولت تدبیر و امید برای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی بویژه در مناطق محروم بوده است.
بحرانی اضافه کرد: از مجموع 20میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته برای بیمارستان زینبیه خورموج به عنوان معین بخش درمان صنعت نفت تاکنون پنج میلیارد ریال جذب شده و تاثیر بسیار خوبی برای توسعه و تجهیز این بیمارستان داشته است.
وی یاد آور شد: تاکنون 9 پزشک متخصص جذب بیمارستان زینبیه خورموج شده و تنها مشکل اساسی این بیمارستان نداشتن چشم پزشک و متخصص ارتوپدی است که امید واریم با تلاش ها و پیگیری های مسئولان و رسانه های در نیمه نخست سال آینده این مشکل بر طرف شود.
شهرستان دشتی و مرکزیت شهر خوموج در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۰۸۷/۸۵_هزار_نفر_از_مردم_دشتی_پرونده_الکترونیک_سلامت_دارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: