Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@17:29:22 GMT

یک کشته و چهار مصدوم در تصادف شامگاه جمعه محمودآباد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۴۲۵/یک_کشته_و_چهار_مصدوم_در_تصادف_شامگاه_جمعه_محمودآباد

یک کشته و چهار مصدوم در تصادف شامگاه جمعه محمودآباد

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ حمیدرضا فرنیا رئیس مرکز فوریت‌های اورژانس 115 محمودآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در محمودآباد گفت: در تصادف شامگاه جمعه در حوالی شهرک خانه دریا بین یک دستگاه سواری پراید و لکسوس متاسفانه یک نفر از سرنشینان پراید در دم جان باخت و چهار سرنشین دیگر به مرکز درمانی امام خمینی (ره) فریدونکنار منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اعلام به مرکز اورژانس 115 سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام که سه سرنشین سواری لکسوس آسیب سطحی دیده و مشکلی نداشتند و سرپایی مداوا شدند ولی متاسفانه از پنج سرنشین پراید یک نفر فوت و چهار نفر دیگر توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار منتقل گردیدند.

وی خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی امیرحسین رجبی 25 ساله اهل محمودآباد متاسفانه به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.

  خبرنگار: محمد محتاطی

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۴۲۵/یک_کشته_و_چهار_مصدوم_در_تصادف_شامگاه_جمعه_محمودآباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: