Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@20:48:57 GMT

«راز خنجر» یمنی ها افشا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۲۴۸/راز_خنجر_یمنی_ها_افشا_شد

«راز خنجر» یمنی ها افشا شد


مجموعه مستند «راز خنجر» درباره تاریخ و فرهنگ مردم یمن و زمینه ها و عوامل حمله عربستان سعودی به این کشور، در چهار قسمت از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش امتداد نیوز، مجموعه مستند «راز خنجر» روایتی است از تاریخ گذشته و معاصر یمن که بیشتر به اتفاقات سیاسی چند سال گذشته این کشور اختصاص دارد.

یمن کشوری در جنوب غربی آسیا و در جنوب شبه جزیره عربستان واقع در خاورمیانه و پایتخت آن شهر صنعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سال اعتراضات خیابانی علیه علی عبدالله صالح که در عمل به رییس‌جمهور مادام‌العمر کشور تبدیل شده بود منجر به برکناری او از قدرت شد.

منصور هادی در سال ۲۰۱۵ استعفا کرد اما چندی بعد استعفایش را پس گرفت و در ۲۶ مارس همان سال ائتلافی از کشورهای منطقه به رهبری عربستان سعودی حملات هوایی را علیه حوثی‌ها و در حمایت از دولت هادی با نام طوفان قاطعیت آغاز کردند.

این مستند به کارگردانی محمد امین رسولی در چهار قسمت تولید شده و در هر قسمت به یکی از مقاطع تاریخی یمن می پردازد، گفتگو با فعالان سیاسی یمنی به ویژه از انصارالله و نمایش تصاویری مستند از تحولات سیاسی و نظامی اخیر این کشور، بخش های مختلف «راز خنجر» را تشکیل می دهند.

این مجموعه از یکشنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۲۲ فروردین هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق پخش می شود و تکرار قسمت های اول و دوم آن ساعت ۲۳ همان شب و قسمت های سوم و چهارم، روز بعد ساعت ۱۱ روی آنتن خواهد رفت.

true برچسب ها : سینمای مستند شبکه افق یمن true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۲۴۸/راز_خنجر_یمنی_ها_افشا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: