Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:19:50 GMT

فراخوان شعار برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۶۱۷/فراخوان_شعار_برای_تیم_ملی_فوتبال_ایران_در_جام_جهانی_۲۰۱۸

فراخوان شعار برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

فدراسیون فوتبال در نظر دارد برای انتخاب شعار تیم ملی در جام جهانی روسیه و همچنین شعار اجتماعی این مجموعه از طریق فراخوان عمومی نسبت به انتخاب آن اقدام کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، فدراسیون فوتبال درباره اعلام کرد که در این رابطه اساتید دانشگاه‌های معتبر کشور، کارشناسان، ارباب جراید، رسانه‌های دیداری و شنیداری و همه هموطنان عزیز می‌توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شعار باید کوتاه و پیوستی از تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران در آن گنجانده شده باشد.

شعار دوره قبل ایران در جام جهانی «افتخار پارس» بوده است.

مهلت ارسال آثار تا ۵ دی ۹۶ است و بعد از جمع بندی همه آثار از سوی هیات داوران، بهترین ها انتخاب خواهند شد و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند اثار خود را به آدرس pgfleague@yahoo.com  ایمیل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۶۱۷/فراخوان_شعار_برای_تیم_ملی_فوتبال_ایران_در_جام_جهانی_۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: