Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-20@08:30:53 GMT

تأمین اجتماعی، از اهداف توسعه پایدار در جوامع بشری است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۷۸۰/تأمین_اجتماعی_از_اهداف_توسعه_پایدار_در_جوامع_بشری_است

تأمین اجتماعی شعبه تیکمه داش، به عنوان شعبه اقماری شعبه بستان آباد در جهت تسهیل امور و افزایش سطوح دسترسی مخاطبین به خدمات سازمان تأمین اجتماعی، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح شد.
به گزارش صدای ایران جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی در آیین افتتاح شعبه اقماری تیکمه داش که با حضور مقامات شهرستانی برگزار شد، با اشاره به گسترش دامنه خدمات غیرحضوری سازمان در بستر اینترنت، افتتاح شعبه اقماری در تیکمه داش را گامی در جهت کاهش تردد بین شهری و گسترش سطوح دسترسی مخاطبین به خدمات سازمان ارزیابی کرد و اذعان داشت: طی سالهای اخیر بستر مناسب جهت گسترش خدمات الکترونیک سازمان فراهم آمده و در حال حاضر ارسال لیست حق بیمه، صدور برگ پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص و نیز مشاهده سوابق بیمه شدگان و فیش حقوقی بازنشستگان از طریق سایت سازمان تأمین اجتماعی میسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، توسعه و تعمیم بیمه های اجتماعی بین نیروهای مولد جامعه را از اساسی ترین کارکردهای سازمان تأمین اجتماعی در سطح جامعه در جهت توسعه عدالت اقتصادی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: امنیت و آرامش خاطر نیروی کار، ناشی از تضمین آتیه، افزایش بهره وری و کارائی نیروی کار را به دنبال خواهد داشت.
جعفر سمساری، با بیان اینکه تأمین اجتماعی به عنوان یکی از اهداف توسعه پایدار جوامع بشری در عصر حاضر است، ضمن قدردانی از مسئولین شهری، برای مشارکت در ایجاد شعبه اقماری تیکمه داش، تصریح کرد: شعبه تیکمه داش به عنوان هفتمین شعبه اقماری در سطح استان آذربایجان شرقی، خدمات سازمان را در منطقه ارائه خواهد داد و امیدواریم با افزایش تعداد بیمه شدگان و افراد تحت پوشش، زمینه ارتقای این شعبه فراهم شود.
دکتر وحدتی، نماینده مردم شریف بستان آباد و تیکمه داش در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از اهتمام سازمان تأمین اجتماعی در توسعه جغرافیایی و کیفی خدمات، ایجاد شعبه اقماری تیکمه داش را اقدامی در جهت کاهش حجم مراجعات به شعبه بستان آباد دانست و افزود: با ایجاد این شعبه و ارائه خدمات در آن، در وقت و هزینه مراجعین صرفه جویی خواهد شد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۷۸۰/تأمین_اجتماعی_از_اهداف_توسعه_پایدار_در_جوامع_بشری_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: