Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@15:53:56 GMT

سخنرانی مسعود جعفری جوزانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۸۹۲/سخنرانی_مسعود_جعفری_جوزانی_در_مراسم_بزرگداشت_روز_جهانی_حقوق_بشر

سخنرانی مسعود جعفری جوزانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مسعود جعفری جوزانی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون به همراه میرجلال‌الدین کزازی استاد دانشگاه، نویسنده، مترجم، شاهنامه‌پژوه و پژوهشگر و وحید مشگانی فراهانی وکیل پایه یک در مراسم بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر روز یکشنبه 19 آذر ماه جاری در محل کانون وکلای دادگستری مرکز سخنرانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر با همت کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز در ساعت 15 تا 17 روز یکشنبه 19 آذر ماه جاری در سالن جلالی نائینی در محل کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۸۹۲/سخنرانی_مسعود_جعفری_جوزانی_در_مراسم_بزرگداشت_روز_جهانی_حقوق_بشر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: