Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:46:48 GMT

پیست سوارکاری دیلیک شاندرمن تکمیل شد / مسابقات سوارکاری سرعت به مناسبت مبعث برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۱۳۶/پیست_سوارکاری_دیلیک_شاندرمن_تکمیل_شد_مسابقات_سوارکاری_سرعت_به_مناسبت_مبعث_برگزار_می_شود

پیست سوارکاری دیلیک شاندرمن تکمیل شد / مسابقات سوارکاری سرعت به مناسبت مبعث برگزار می شود

رئیس هیات سوارکاری شاندرمن گفت: پیست سوارکاری دیلیک با همت جمعی از جوانان این هیات و همکاری فرماندار محترم و ریاست محترم اداره ورزش ماسال در روزهای اخیر تکمیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر شفیعی رئیس هیات سوارکاری شاندرمن در گفتگو با ماسال نیوز با اعلام این خبر گفت: پیست سوارکاری دیلیک با همت جمعی از جوانان این هیات و همکاری فرماندار محترم و ریاست محترم اداره ورزش ماسال و شهرداری شاندرمن در روزهای اخیر تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی خاطرنشان کرد: مسابقات سوارکاری سرعت به مناسب مبعث رسول اکرم (ص) سه شنیه 5 اردیبهشت در این پیست برگزار می شود.

شفیعی خاطر نشان کرد: این مسابقه ساعت 10 صبح به مسافت 1700 در دو رده سنی بزرگسال و خردسال برگزار می شود.

وی افزود: همچنین 15 اردیبهشت در جاده ییلاقای زیبای استه سر مسابقاتی به مسافت 4000 متر از سوی هیات سوارکاری برگزار می شود.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۱۳۶/پیست_سوارکاری_دیلیک_شاندرمن_تکمیل_شد_مسابقات_سوارکاری_سرعت_به_مناسبت_مبعث_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: