Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:37:19 GMT

30 هکتار از اراضی سد شهید پارسا زیر کشت پاییزه

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۱۳۷/۳۰_هکتار_از_اراضی_سد_شهید_پارسا_زیر_کشت_پاییزه

30 هکتار از اراضی سد شهید پارسا زیر کشت پاییزه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سلیمانی مدیر جهادکشاورزی سرایان در جلسه برنامه ریزی کشت پاییزه اراضی سد شهید پارسا با اشاره به اهمیت استفاده از منابع آب موجود برای توسعه کشاورزی عنوان کرد : در اجرای این طرح با کسر آب تبخیر و لحاظ ذخیره فنی ، آب قابل برنامه ریزی جهت کشت پاییزه 200 هزار مترمکعب است که در اختیار کشاورزان مشترک شبکه سد شهید پارسا قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : با توجه به مقدار حجم آب سد شهید پارسا حداکثر سطح قابل برنامه ریزی جهت کشت پاییزه حدود 30 هکتار است .


سلیمانی با تاکید به اهمیت تعیین الگوی کشت گفت : 30 هکتار اراضی سد شهید پارسا زیر کشت گندم قرار خواهد گرفت.


سد شهید پارسا در 12 کیلومتری شمال سرایان واقع شده است . این سد بزرگترین سد خاکی شهرستان می باشد از رودخانه زو که از کوههای اطراف سرچشمه می گیرد آبگیری می شود.
انتهای پیام/ک

30 هکتار اراضی سد شهید پارسا زیر کشت گندم قرار خواهد گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۱۳۷/۳۰_هکتار_از_اراضی_سد_شهید_پارسا_زیر_کشت_پاییزه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: