Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:10:03 GMT

اعزام ۱۰۰ مبلغ قرآن کریم در ماه رمضان به سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۱۲۸۸/اعزام_۱۰۰_مبلغ_قرآن_کریم_در_ماه_رمضان_به_سراسر_کشور

اعزام ۱۰۰ مبلغ قرآن کریم در ماه رمضان به سراسر کشور

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مرتضی نجفی قدسی ،مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی،در شانزدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن با موضوع "تفسیر قرآن در رمضان" که شامگاه جمعه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به لزوم بیان تفسیر در برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن هستیم این همایش با موضوع تفسیر قرآن کریم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با خیانت‌های رژیم پهلوی افزود:رضاخان در حق کشورمان جفاهای زیادی کرد اما نسل جوان از این موضوع بی‌اطلاع هستند که باید در این زمینه با اقدامات مناسب ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی دوران سیاه پهلوی را برای آن‌ها تبیین کنیم.

وی بزک کردن دوران پهلوی را جزء اهداف دشمن برشمرد وعنوان کرد: رضاخان ظلم‌های بسیاری کرده است و اگر کسی این ظلم‌ها را مطالعه کند نمی‌گوید که روحت شاد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج معارف الهی اضافه کرد: بیش از یکصد نفر از اساتید حاضر در این همایش از سوی سازمان تبلیغات، مجمع عالی تفسیر و دارالقرآن علامه طباطبایی در ایام ماه مبارک به استان‌های مختلف کشور اعزام می‌شوند.

نجفی قدسی با اشاره به ارزش‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: باید نگاهی به گذشته و 70 سال گذشته و از زمان مشروطه داشته باشیم تا بتوانیم حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن باشیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی یادآورشد: خداوند را شاکر هستیم که اگر علامه طباطبایی امروز در بین ما نیست اما شاگردان ایشان راه این عالم دینی و مفسر قرآن کریم را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ح

بیش از ۱۰۰ مبلغ قرآن ماه رمضان به سراسر کشور اعزام می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۱۲۸۸/اعزام_۱۰۰_مبلغ_قرآن_کریم_در_ماه_رمضان_به_سراسر_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: