Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@21:01:19 GMT

آتش سوزی 2 خانه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۵۳۱۱/آتش_سوزی_۲_خانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری رانکوه املش امروز گفت : 2 خانه به همراه اسباب و اثاثیه 4 خانوار ساکن در آن در روستای گرکرد املش طعمه حریق شد.
میثم قربانی افزود : 15 آتش نشان با 5 خوردوی آتش نشانی از ایستگاه های املش، رودسر، اطاقور و لنگرود حریق را به طور کامل مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت :  آتش سوزی ابتدا از یک خانه کاه گلی آغاز شد و به خانه دیگر سرایت کرد.
مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری رانکوه املش اعلام  کرد : حجم آتش سوزی به حدی بود قبل از رسیدن مأموران آتش نشانی هر دو خانه همراه با کلیه اسباب و اثاثیه اش بطور کامل سوخت.
وی با بیان اینکه علت حادثه آتش گرفتن 2 خانه روستایی در املش در دست بررسی است اعلام کرد : این حادثه خسارت جانی نداشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۵۳۱۱/آتش_سوزی_۲_خانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: