Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@16:51:11 GMT

افزايش روز افزون تلفات آوارگان در درياي مديترانه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۸۴۵/افزایش_روز_افزون_تلفات_آوارگان_در_دریای_مدیترانه

خبرگزاري آريا-در 80 روز نخست سال جاري ميلادي بيش از 700 نفر از آوارگاني که قصد داشتند از طريق درياي مديترانه خود را به سواحل ايتاليا برسانند کشته شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري آريا،تراژدي غرق شدن اوارگان در درياي مديترانه ادامه دارد. بر اساس امار منتشر شده، در 80 روز نخست سال جاري ميلادي بيش از هفتصد نفر از آوارگاني که قصد داشتند از طريق درياي مديترانه خود را به سواحل ايتاليا برسانند جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير امور ارتباطات پزشکان بدون مرز در ايتاليا به خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما در رم گفت: « عامل اين بحران انساني سياست هاي نادرست دولت هاي غربي است. اتحاديه اروپا با سياست هاي نادرست خود موجب دامن زدن به بحران آوارگان جنگ زده و افزايش مرگ انها شده است».
ناپديد شدن هزاران کودک و نوجوان آواره تنها و بي‌سرپرست در کشورهاي اروپايي از جمله ايتاليا ابعاد اين فاجعه انساني را گسترده‌تر کرده است.
يکي از فعالان ايتاليايي گفت: «ما به خوبي مي دانيم که قاچاق اعضا و بردگي جنسي در انتظار بسياري از کودکان و نوجوانان آواره بي‌سرپرست است. کودکان بي سرپرست در معرض خطر بزرگي قرار دارند و باندهاي تبهکاري در اروپا در کمين انها هستند».

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۸۴۵/افزایش_روز_افزون_تلفات_آوارگان_در_دریای_مدیترانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: