Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:47:04 GMT

انکار ساخت جزایر مصنوعی در دریای جنوبی چین از سوی پکن

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۸۸۰/انکار_ساخت_جزایر_مصنوعی_در_دریای_جنوبی_چین_از_سوی_پکن

انکار ساخت جزایر مصنوعی در دریای جنوبی چین از سوی پکن

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع چین ساخت جزایر مصنوعی از سوی پکن در دریای جنوبی چین را رد کرد.
«وو کیان» سخنگوی وزارت دفاع چین اذعان کرد پکن ساخت و سازهایی در دریای جنوبی چین انجام داده اما تمامی این تلاش ها با اهداف غیرنظامی صورت گرفته است. وو کیان با اشاره به موضوع ساخت جزایر مصنوعی اظهار کرد: «چنین چیزی حقیقت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» وی از هرگونه توضیح بیشتر در خصوص این ساخت و سازها طفره رفت.
از سوی دیگر، سخنگوی وزارت خارجه چین اظهار کرد اجرای پروژه های ساخت و ساز در دریای جنوبی چین تحت قوانین بین المللی حق مسلم پکن است. وی در ادامه خاطرنشان کرد این ساخت و سازها هیچ ارتباطی با اهداف نظامی ندارد.
وو کیان همچنین با اشاره به مداخلات آمریکا در دریای جنوبی چین اظهار کرد: «در حال حاضر کشورهای منطقه در خصوص مناطق مورد مناقشه به یک توازن و تعادل نسبتا پایدار رسیدند؛ اما بیگانگان خواهان شدت بخشیدن به تنش ها و افزایش دشمنی و خصومت میان این کشورها هستند.»
پیش از این، تصاویر ماهواره ای نشان داد پکن در حال ساخت یک پروژه عظیم در یکی از جزایر دریای جنوبی چین است. خبرگزاری های تایوان این ساخت و سازها را به ایجاد یک پایگاه نظامی بزرگ از سوی پکن در این منطقه ارتباط دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۸۸۰/انکار_ساخت_جزایر_مصنوعی_در_دریای_جنوبی_چین_از_سوی_پکن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: