Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-03-29@07:56:14 GMT

موج گردشگران نوروزی در سینما دریای آستارا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۸۸۲/موج_گردشگران_نوروزی_در_سینما_دریای_آستارا

موج گردشگران نوروزی در سینما دریای آستارا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در تعطیلات نوروزی رفتن به سینما و مطالعه کتاب از تفریح هایی است که کمتر مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار می گیرد.
ابوطالب جوان با اشاره به اینکه سینما دریای آستارا به عنوان تنها سینمای این شهرستان این روزها ساعات شلوغی را با حضور گردشگران نوروزی تجربه می کند، افزود: این ایام فرصت خوبی است تا از ظرفیت سینما برای نشان دادن وجهه فرهنگی این شهرستان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر سینما دریای آستارا نیز گفت: در روزهای احیر در هر کدام از سانس های مربوط به اکران فیلم، بیش از نیمی از ظرفیت سالن سینما دریا پر شده است.
عیسی قربانپور با اشاره به اینکه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی حضور گردشگران نوروزی در سینما دریای آستارا افزایش یافت، گفت: فیلم نوروزی روی پرده سینما دریا در سانس های 17 تا 19، 19 تا 21 و 21 تا 23 برای علاقمندان اکران می شود.
وی اضافه کرد: دیجیتالی شدن سیستم پخش فیلم برای سومین سال، در استقبال تماشاگران و فروش فیلم ها تاثیر گذاشته است.
فیلم سینمایی خوب، بد، جلف در ژانر کمدی ساخته پیمان قاسم خانی در طول ایام نوروز در سینما دریای آستارا اکران می شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و دارای یک باب سینما با ظرفیت 280 نفر است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۸۸۲/موج_گردشگران_نوروزی_در_سینما_دریای_آستارا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: