Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@12:58:11 GMT

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با خانواده شهیدان خالقی پور

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۹۰۴/دیدار_مدیرکل_صدا_و_سیمای_مرکز_زنجان_با_خانواده_شهیدان_خالقی_پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با ایام تعطیلات نوروزی و حلول سال نو، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به همراه اعضاء شورای معاونین مرکز با حضور در منزل شهیدان والامقام داوود، علیرضا و رسول خالقی پور با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و برای مرحوم حاج محمود خالقی پور، علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با اشاره به تقدیم سه فرزند برومند این خانواده برای دفاع از عزت و استقلال میهن اسلامی مان در سالهای دفاع مقدس افزود: عمق ازخودگذشتگی و ایثاری که والدین این شهیدان گرانقدر ازخود نشان داده اند قابل توصیف نیست .مدیرکل مرکز با اشاره به عمق تاثیری که رشادت زایدالوصف شهداء در مسیر حرکت ملت ایران برجای گذاشت تصریح کرد:امروز عزت، اقتدار و جایگاهی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان دارد مرهون ایثاری است که جوانان غیرتمند کشورمان در هنگام خطر و برهه های حساس تاریخ کشورمان با نثار خون پاکشان رقم زدند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهنمان بدست دشمن بیافتد.

وی تداوم حرکت در این مسیر را ضامن تامین امنیت و اقتدارکشورمان دانست و اظهار داشت: امروز هم جوانان با تاسی از شهداء سالهای دفاع مقدس جان عزیزشان را با هدف دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا می کنند و در خط اول مبارزه با تکفیری هایی هستند که هدفی جز بدنام کردن اسلام ناب محمدی(ص) ندارند.

گفتنی است، مادر شهیدان خالقی پور با تشکر از توجه رسانه استانی به فرهنگ ایثار و شهادت، از پوشش رسانه ای کاروان راهیان نور توسط صداوسیمای مرکز زنجان بعنوان یک حرکت ارزشی و فرهنگی ناب یاد کرد.

وی حضور نسل سوم و چهارم را در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خواستار تداوم تولید و پخش این نوع برنامه ها شد.روابط عمومی مرکز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۹۰۴/دیدار_مدیرکل_صدا_و_سیمای_مرکز_زنجان_با_خانواده_شهیدان_خالقی_پور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: