Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:41:46 GMT

برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) و روز پدر در تالار فرهنگیان بوانات/ جلسه هماهنگی جشن روز پدر + عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۹۳۳/برگزاری_جشن_میلاد_امام_علی_ع_و_روز_پدر_در_تالار_فرهنگیان_بوانات_جلسه_هماهنگی_جشن_روز_پدر_عکس

برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) و روز پدر در تالار فرهنگیان بوانات/ جلسه هماهنگی جشن روز پدر + عکس

مسول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوانات گفت: جشن میلاد امام علی(ع) و گرامیداشت روز پدر با همکاری ادارات در تالار فرهنگیان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از حرف رسا، جلسه هماهنگی جشن روز میلاد امام علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر با حضور معاون فرماندار، اداره تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوانات در فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر عاشوریان مسول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر گفت: هفته هنر انقلاب و سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی را خدمت همه عزیزان و هنرمندان متعهد کشور و شهرستان بوانات تبریک عرض می کنم.

وی افزود: در هفته هنر انقلاب و مصادف شدن آن با میلاد امام علی(ع) و روز پدر برآن شدیم تا با همکاری فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش مراسم جشنی در تاریخ 21 فروردین در شب میلاد مولی الموحدین امام علی(ع) در تالار فرهنگیان ساعت 8 شب به همین منظور برگزار کنیم.

مسول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوانات در ادامه گفت: به همین منظور جلسه ای با هماهنگی فرمادار محترم در محل فرمانداری و با حضور مدعوین برگزار شد که نیروی انتظامی نیز در این جمع دعوت بود که حضور نداشتند که قرار بر این شد برقراری نظم و امنیت جشن را نیروی انتظامی برعهده داشته باشد.

عاشوریان از همکاری ادارات در این جشن قدردانی کرد و اظهار داشت: ما هرچه داریم از شهدا است و باید هنرمندان نیز چون گذشته در مسیر انقلاب و تعالی انسانی گام بردارند.

در ابتدی جلسه هاشمی معاون فرمانداری بوانات ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام علی(ع) و روز پدر بر گرامیداشت این روز تاکید کرد.

در این جلسه مدیریت آموزش و پرورش سالن اجرای جشن و مکان جشن را متقبل شد و شهرداری نیز پذیرایی را برعهده گرفت و ما بقی برنامه ها بر عهده کانون بسیج هنرمندان، فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۹۳۳/برگزاری_جشن_میلاد_امام_علی_ع_و_روز_پدر_در_تالار_فرهنگیان_بوانات_جلسه_هماهنگی_جشن_روز_پدر_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: