Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@15:08:29 GMT

الگویی رفتاری امام علی(ع) نسخه ای جامع برای تمام انسانهاست

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۹۳۸/الگویی_رفتاری_امام_علی_ع_نسخه_ای_جامع_برای_تمام_انسانهاست

الگویی رفتاری امام علی(ع) نسخه ای جامع برای تمام انسانهاست

امام علی (ع) الگوی کاملی از یک انسان است و همه عالم اعم از شیعه ، سنی و غیر مسلمان می توانند با بهره مندی از کتاب ارزشمند و والای نهج البلاغه استفاده کامل و لازم داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) همراه با همایش پدران آسمانی با حضور مسئولان و کارمندان ادارات و نهادهای شهرستان سیریک در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر بندر سیریک برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی ، امام جمعه موقت شهرستان سیریک در همایش جشن میلاد نور و همایش پدران آسمانی در سیریک گفت: امام علی (ع) الگوی کاملی از یک انسان است و همه عالم اعم از شیعه ، سنی و غیر مسلمان می توانند با بهره مندی از کتاب ارزشمند و والای نهج البلاغه استفاده کامل و لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهرستان سیریک اظهار کرد: یقینا اگر همه پدران و مردان مسلمان همچون امام علی(ع) بتوانند الگوهای رفتاری و کرداری خویش را به ایشان نزدیک کنند بدون شک مسیر همه پدران در دنیا و آخرت جاودان است.

وی افزود: جهان امروز به معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیاز دارد و نامگذاری چنین روز باسعادتی به عنوان روز پدر بهانه ای برای سنجش رفتار آنها با پدران که مقایسه کنند رفتارهای تربیتی خود را با امام علی (ع) که چقدر توانسته اند در مسیر حق و حقانیت ، عدل ،عدالت ، مرام و مردانگی حرکت کنند.

ابراهیمی ابراز کرد: امروز باید پدر و مادر در رشد کمی فرزندان خود نهایت تلاش را داشته باشند و جامعه نیز باید آنها را به طور ویژه حمایت کنند تا احترام به پدر در جامعه و خانواده نهادینه شود.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک یادآور شد: در کشورهای غربی هر گاه پدری صاحب فرزند می شود قابل احترام است و به او کمک می کند تا فرد سالم و شایسته ای را به جامعه تحویل دهد اما متاسفانه جامعه ما انقدر که باید به جایگاه و نقش آن در تربیت نسل آینده توجهی ندارد و ما باید ببنیم که چقدر به پدر خود احترام می گذاریم و جایگاه پدر در جامعه ما چقدر پررنگ و با اهمیت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۹۳۸/الگویی_رفتاری_امام_علی_ع_نسخه_ای_جامع_برای_تمام_انسانهاست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: