Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:35:29 GMT

خوزستان| بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۹۵۲/خوزستان_بیمارستان_امام_علی_ع_اندیمشک_بهسازی_می_شود

خوزستان| بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک بهسازی می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با هدف توسعه خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان، بهسازی بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک اجرا می‌شود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ استانها خوزستان نظرات

عبدالرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: شهرستان اندیمشک با توجه به نقش مهم و محوری خود در دسترسی به مسیرهای ارتباطی ریلی و جاده‌ای، نیازمند توجه ویژه در حوزه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک، افزود: بیمارستان امام علی(ع) تنها بیمارستان شهرستان اندیمشک بوده و با مشکلات گسترده‌ای مواجه و رفع نیازهای بهداشتی و درمانی این واحد درمانی، نیازمند توجه ویژه مسئولان استان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با اشاره به این که تا کنون 7 پزشک عمومی جذب بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک شده‌اند، عنوان کرد: برطرف کردن مشکل فاضلاب، فضای سبز و  توسعه تجهیزات بیمارستان امام علی(ع) از جمله پیگیری‌های صورت گرفته به جهت کاهش مشکلات این واحد بهداشتی و درمانی است.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه الکترونیک بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک، گفت: با اجرای این طرح‌ها، رضایت شهروندان از خدمات پیش‌بینی شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، تقویت می‌شود.

نجفی بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های در حال اجرا بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک، احداث کلینیک تخصصی این واحد بهداشتی و درمانی است که این طرح نیز با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: هم چنین طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک نیز با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال در حال اجرا بوده و پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها به‌زودی تکمیل شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک ادامه داد: این طرح‌ها با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای و مسئولان محلی طراحی و به اجرا رسیده است و با بهره‌برداری از آن‌ها، نیازهای شهروندان به میزان قابل توجهی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ ح

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۹۵۲/خوزستان_بیمارستان_امام_علی_ع_اندیمشک_بهسازی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: