Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@18:38:37 GMT

روایت یک قتل و حاشیه های آن در ماه عسل علیخانی!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۰۶۳/روایت_یک_قتل_و_حاشیه_های_آن_در_ماه_عسل_علیخانی

به گزارش شریان نیوز،روایت یک قتل در ماه عسل , برنامه تلویزیونی ماه عسل امشب با پخش تصاویری از حادثه تروریستی 17 خرداد در تهرانو اعلام برگزار شدن مراسم تشییع شهدای این حادثه امروز آغاز شد.

احسان علیخانی در ابتدای این برنامه گفت: ما عاشق صلح هستیم اما این دلیل نمی‌شود که جنگ را بلد نباشیم.

ماه عسل امشب با هدف برطرف کردن یک کدورت ده ساله روی آنتن رفت و در ابتدا گفتگوی خودرا با یک خانم قاضی شروع کرد که از نجف آباد اصفهان به این برنامه آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم در ابتدای صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که در کودکی و نوجوانی هدفش همواره
مطالعه رشته مورد علاقه‌اش یعنی حقوق بوده
و در همان زمان هم هر مشکلی که در خانواده ایجاد می‌شد،
اعضای خانواده با او مشورت می‌کردند و هیچ وقت اتفاقی نیفتاد که بین او و پدرش اختلاف نظر وجود داشته باشد.

در ادامه و در بحث انتخاب رشته علیخانی به این موضوع اشاره کرد که در زمان انتخاب رشته خود تصمیم داشت
رشته حقوق را انتخاب کند اما یک روز یکی از بستگانشان او را به دادسرا می‌برد و مشاهده فضای آن جا باعث می‌شودکه او از این انتخاب پشیمان شود .این خانم که قاضی اجرای احکام است در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که ممکن است

در مواردی امکان تبدیل احکام وجود داشته باشد به این معنی که یک مرتبه برای دختری که قرار بودبه زندان برود حکم حفظ دو جزء از قرآن کریم صادر شد.

در روایت امشب ماه عسل این خانم قاضی اجرای احکام به پرونده بزرگی با تعداد زیادی جرم و مشکل اشاره کرد
که ریشه آن در قتلی بود که بین دو جوان اتفاق افتاد و حدود 5 سال از قتل اولین جوان سپری می‌شدو قاتل هم در زندان بود و هیچ اتفاقی نمی‌افتاد.

این دو طایفه صمیمیت زیادی با یکدیگر داشتند تا این که خانواده مقتول شرایطی را تعیین می‌کندکه در صورت فراهم شدن آن حاضر به رضایت دادن استاما به هر دلیلی این شرایط فراهم نمی‌شود و روز قصاص فرا می‌رسدو قاتل قصاص می‌شود.

پس از قصاص حدود 100 حکم برای افراد مختلف
این دو طایفه بر اثر جرم‌هایی که مرتکب شده‌اند صادر می‌شود
و در ادامه برنامه مشخص شد که بخش زیادی از مشکلات این پرونده حل شده و تنها 5 مورد از آن‌ها باقی مانده
که قرار است در ماه عسل امشب به آن‌ها پرداخته شود.

میزان

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۰۶۳/روایت_یک_قتل_و_حاشیه_های_آن_در_ماه_عسل_علیخانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: