Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@11:29:33 GMT

مصاحبه با شرور مشهور که در 500 متری مرز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۱۰۴/مصاحبه_با_شرور_مشهور_که_در_۵۰۰_متری_مرز_دستگیر_شد

مصاحبه با شرور مشهور که در 500 متری مرز دستگیر شد

خرداد: وحید، شرور مشهور تهران که در یک مهمانی در ولنجک جنایت خونینی را رقم زده بود در مقابل خبرنگاران از آرزویی که برای پسر 4 ساله اش دارد گفت.

به گزارش خرداد از رکنا، وحید، شرور قاتل تهران پس از اینکه روز گذشته در مرز بازرگان دستگیر شد به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در ادامه گفتگوی خبرنگار جنایی رکنا با این شرور قاتل را می خوانید.
در روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟من با حسین و برادرش دوست بودم، در روز حادثه آژانس گرفتم و به آنجا رفتم، قرار نبود مشروب بخوریم رفتم بالا دیدم آن ها در حال مشروب خوردن بودند، من گفتم نمی خورم اما حسین اصرار کرد که من هم بخورم. او به شدت مست شده بود در همین حال شروع به لایو گرفتن از من کرد و فحش ناموسی می داد بعد باهم درگیر شدیم دو، سه تا از دوستانش نیز به من حمله کردند من هم از خودم دفاع کردم، قصد من کشتن حسین نبود، من با برادرش نیز دوست هستم و به خانواده اش تسلیت می گویم. خانواده حسین هم می دانند مقصر خودش بود، فحش ناموس داد و من با چاقو به دستش زدم. 
متاهلی؟بله، زن دارم، یک پسر 4 ساله نیز دارم که آرزو دارم دکتر شود.
پس از اینکه از مهمانی خارج شدی چه کردی؟بعد از این اتفاق پیش خانواده ام رفتم و از آن ها خداحافظی کردم، وسایلم را جمع کردم و رفتم سمت مرز بازرگان در باکو.
چگونه دستگیر شدی؟فرد قاچاقچی که قرار بود من را از مرز رد کند مرا به پلیس لو داد، حتی بخاطر اینکه ماجرا لو نرود قبل از دستگیری مرا به قسمت کوهستانی برد و در آنجا ماموران آمدند و دستگیر شدم.
سابقه داری؟بله، از سال 82.
کارت چیست؟باشگاه دارم.
ماجرای فعالیت های پیج های طرفداریت در اینستاگرام چیست؟گوشی من سادست، و من فعالیتی در این فضا ندارم، من زورگیری و دزدی نمی کنم چون آدم بدی نیستم، شاید بخاطر این باشد که پیج های طرفداری از من درست شده است.
چرا عصا دست می گیری؟قبل از اینکه به اتهام قتل دستگیر شوم یک بار دیگر دستگیر شدم که در جریان دستگیری هفت گلوله به پای من شلیک شد.
بنابراین گزارش ساعت ۲۰ روز 26 اردیبهشت امسال وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت چاقو ، به کلانتری ولنجک اعلام شد . با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد فردی حدودا ۳۵ ساله به همراه دو نفر دیگر که آنها نیز مورد اصابت جسم تیز قرار گرفتند ، جهت اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده اما با وجود انجام اقدامات پزشکی جان باختند.تحقیقات نشان داد که هر سه نفر آن ها از دوستان قاتل هستند که پس از آزادی وی ( قاتل ) از زندان، در خانه ی مجردی مقتول اقدام به گرفتن میهمانی برای قاتل نموده اما در ادامه مابین آنها درگیری رخ داده و قاتل با سلاح سرد همراه خود هر سه نفر آنها را مورد ضربات چاقو قرار داده که پس از انتقال ایشان به بیمارستان ، مقتول ( میزبان میهمانی ) فوت کرده است. 

برچسب ها: وحید مرادی ، شرارت ، قتل ، حوادث

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۰۴/مصاحبه_با_شرور_مشهور_که_در_۵۰۰_متری_مرز_دستگیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: