Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@08:56:44 GMT

دستگیری معروفترین شرور تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۱۱۶/دستگیری_معروفترین_شرور_تهران

دستگیری معروفترین شرور تهران

به گزارش پارسینه، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری یکی از معروفترین اشرار تهران در جمع خبرنگاران گفت: وحید-م ۸ فقره سابقه زندان دارد و ده‌ها فقره مزاحمت، اوباش گری و ... داشته که بابت آن‌ها زندانی شده است.

وی افزود: آخرین بار وی در فضای مجازی لجن پراکنی کرده بود که پس از آن در شمال کشور مخفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شمال کشور با قمه به مأموران حمله کرد، اما مأموران با شلیک به پای وی، وحید را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: بلافاصله پس از آزادی وحید از زندان، او این بار در منطقه ولنجک یکی از دوستانش را با چاقو کشت و دو نفر دیگر را مجروح کرد و سریعا برای فرار از کشور به مرز‌های غربی رفت، اما کمتر از ۲۴ ساعت در منطقه صعب العبور دستگیر شد.

وی یادآور شد: از همکاری همکارانمان در مرزبانی ماکو و آگاهی پلدشت و ماکو تقدیر می‌کنم که همکاری صمیمانه‌ای با پلیس آگاهی تهران داشتند.

سردار رحیمی اظهار داشت: اراذل و اوباش و یا کسانی که در این مسیر هستند بدانند وحید –م که یکی از مطرح‌ترین اوباش تهران بود نتوانست از دست نیرو‌های پلیس فرار کند و قتل و دستگیری آخر کار او بود.

وی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش قدرت پلیس را ببینند و شاهد باشند که ما قدرتمندترین و شرورترین اوباش را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر می‌کنیم. پلیس با تمام توان با اراذل برخورد می‌کنیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۱۶/دستگیری_معروفترین_شرور_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: