Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@05:16:57 GMT

شرور تهران پس از آزادی در قاتل شد / در مهمانی مجردی مختلط چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۱۲۲/شرور_تهران_پس_از_آزادی_در_قاتل_شد_در_مهمانی_مجردی_مختلط_چه_گذشت

حوادث رکنا: مهمانی آزادی شرور تهران با سناریوی قتل میزبان پایان گرفت.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی ، سرپرست پلیس Police آگاهی تهران بزرگ دراین باره گفت: اراذل و اوباش سطح یک تهران که چندی پیش با شلیک گلوله پلیس از ناحیه پا مورد هدف قرار گرفته و دستگیر شده بود ، اینبار پس از آزادی Freedom از زندان Prison و در یک میهمانی مجردی اقدام به کشتن Killing یکی از دوستان خود و مجروح نمودن دو تن دیگر نمود و در حال حاضر به اتهام قتل Murder عمد تحت تعقیب اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : ساعت ۲۰ روز گذشته ( چهارشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ) وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت چاقو ، به کلانتری ولنجک اعلام شد . با حضور مامورین در بیمارستان مشخص شد فردی حدودا ۳۵ ساله به همراه دو نفر دیگر که آنها نیز مورد اصابت مسم تیز قرار گرفتند ، جهت اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده اما با وجود انجام اقدامات پزشکی فوت می نماید. 
با اعلام خبر به اداره ویژه قتل پلیس آگاهی ، کارآگاهان این اداره در بیمارستان حاضر شده و در تحقیقات از دو مجروح صحنه درگیری اقدام به شناسایی یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهر تهران به عنوان قاتل The Murderer فراری کردند . 
شاهدان صحنه جنایت Crime در اظهارات خود عنوان داشتند که هر سه نفر آنها از دوستان قاتل هستند که پس از آزادی وی ( قاتل ) از زندان ، در خانه ی مجردی مقتول اقدام به گرفتن میهمانی برای قاتل نموده اما در ادامه مابین آنها درگیری رخ داده و قاتل با سلاح سرد همراه خود هر سه نفر آنها را مورد ضربات چاقو قرار داده که پس از انتقال ایشان به بیمارستان ، مقتول ( میزبان میهمانی ) فوت کرده است. 
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : از زمان اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و تشکیل پرونده قتل عمد ، تحقیقات ویژه پلیسی جهت دستگیری قاتل در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرجه رفتن متهم دستبند به دست از بالکن دادگاه + فیلم

مرگ تلخ پسر فداکار و یک بچه در کانال آب ورامین / توپ بچه در کانال افتاده بود!

پدر خانم بازیگر مشهور از شرمساری سکته کرد + عکس

زن جوان مرابه خانه اش برد وقتی برادرش آمد مرا در حمام پنهان کرد! / مرد پولدار تهرانی در دام افتاده بود!

ماجرای یک آدم ربایی مرموز در تهران + عکس

آخرین خبر از پرونده قاتل سلاله 5 ساله + عکس

خواستگار خطاکار به خاطر حمله به سارا در دانشگاه تهران محاکمه شد

تله شیطانی شیدا برای مردان پولدار تهرانی / در حمام مخفی شدم اما همه چی لو رفت!

پسر عاشق پیشه از حمله خونین به دختر دانشجو در دانشگاه هنر تهران گفت

سارقان مسلح منکر قتل افسر پلیس کرج شدند + عکس

تصادف خونین سرمربی در جاده شمالی

پلیس اخراجی تهران بار دیگر محاکمه شد / او در یک باغ آدم ربایی کرده بود

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۲۲/شرور_تهران_پس_از_آزادی_در_قاتل_شد_در_مهمانی_مجردی_مختلط_چه_گذشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: