Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@02:27:01 GMT

مدیر پروژه ساخت درب‌های حرم مطهر آقا سید محمد(ع) مطرح کرد اتمام پروژه ساخت درب‌های حرم مطهر آقا سید محمد(ع) تا 2 ماه آینده

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۴۲۰/مدیر_پروژه_ساخت_درب_های_حرم_مطهر_آقا_سید_محمد_ع_مطرح_کرد_اتمام_پروژه_ساخت_درب_های_حرم_مطهر_آقا_سید_محمد_ع_تا_۲_ماه_آینده

مدیر پروژه ساخت درب‌های حرم مطهر آقا سید محمد(ع) مطرح کرد اتمام پروژه ساخت درب‌های حرم مطهر آقا سید محمد(ع) تا 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا میدانی صبح امروز طی نشستی با اصحاب رسانه که در محل ساخت درب‌های حرم مطهر برگزار شد ضمن اشاره به مسئولیت خبرنگاران در اطلاع‌رسانی این عمل گفت: متأسفانه بحث ساخت این درب‌های مطهر در البرز به‌ خوبی اطلاع‌رسانی نشده است تا مردم بتوانند در این امر متبرک سهیم شوند که اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی این فعالیت در این کار سهیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همان‌طور که مردم شریف و ولایتمدار البرز در همه زمینه‌ها پیش‌قدم هستند ساخت این 6 درب حرم مطهر آقا سید محمد(ع) نیز به این استان سپرده‌ شده است که با استقبال خوب مردم همراه بود.

مدیر پروژه ساخت درب‌های حرم مطهر آقا سید محمد(ع) متذکر شد: در تاریخ 94/12/10 ابلاغیه ساخت این درب‌ها به استان البرز سپرده شد که از همان زمان سازمان عتبات عالیات با تشکیل یک کارگاه فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند.

میدانی در ادامه از مصالح کار شده این درب‌ها گفت و توضیح داد: چوب استفاده‌ شده در این درب ساج است که عمر 400 ساله دارد و به طول 12 متر است که در کشور وجود ندارد و با قیمت بالایی خریداری‌ شده است؛ همچنین 1560 گرم مس و 9 کیلو و 300 گرم طلا به‌ کار رفته است.

وی با بیان اینکه تمام‌ کارهای انجام‌ شده توسط نیروهای البرزی بوده است، تشریح کرد: این کار به دست نیروهای البرزی و تماماً با نذورات مردمی انجام‌ شده است و هیچ دستگاه دولتی در این امر دخالت نداشته است.

این مسؤول یادآور شد: این پروژه کاملاً مهندسی‌ شده و طبق برنامه‌ریزی از طرف مرکز بوده است و تا دو ماه آینده تمام و به عراق منتقل خواهد شد.

مدیر پروژه ساخت درب‌های حرم مطهر آقا سید محمد(ع) در پایان خاطرنشان کرد: ساخت درب‌های حرم مطهر در شهرستان‌های تابع استان البرز انجام‌ شده است که در نظرآباد دو درب و در ساوجبلاغ یک درب در حال ساخت است.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۴۲۰/مدیر_پروژه_ساخت_درب_های_حرم_مطهر_آقا_سید_محمد_ع_مطرح_کرد_اتمام_پروژه_ساخت_درب_های_حرم_مطهر_آقا_سید_محمد_ع_تا_۲_ماه_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: