Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:01:45 GMT

ساخت درهای حرم آقا سید محمد در عراق تا پایان بهمن به پایان می رسد/کمک دو میلیارد تومانی مازنی ها به ستاد عتبات

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۴۲۲/ساخت_درهای_حرم_آقا_سید_محمد_در_عراق_تا_پایان_بهمن_به_پایان_می_رسد_کمک_دو_میلیارد_تومانی_مازنی_ها_به_ستاد_عتبات

ساخت درهای حرم آقا سید محمد در عراق تا پایان بهمن به پایان می رسد/کمک دو میلیارد تومانی مازنی ها به ستاد عتبات

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از ساخت دو در طلاکوب حرم آقا سید محمد، عموی حضرت ولیعصر(عج) در عراق به نام های «باب الفاطمه(س)» و «باب القبله» به مبلغ بیش از یک میلیارد تومان از این ستاد و پایان آن تا بهمن خبر داد.

محمد حسن اصغری، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، امروز (14 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: دو میلیارد تومان از سوی مازنی ها به این ستاد در نه ماه گذشته، کمک شد که از این مبلغ، یک میلیارد و 850 میلیون تومان، وجه نقد و مابقی جواهرات و کالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: ساخت و ترمیم بخشی از بین الحرمین به ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، واگذار شده بود که این مقدار به پایان رسید.

 

اصغری بیان کرد: صحن حضرت زینب(سلام الله علیها) در کربلا به مساحت 160 هزار متر مربع در چهار طبقه است که ساخت 130 هزار متر را ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بر عهده دارد که تاکنون بیش از 500 میلیون تومان از سوی نیکوکاران و علاقه مندان این دیار، کمک شد.

 

وی ابراز کرد: هزار و 200 قالب خشت طلا به همت خیرین دیار علویان به گنبد امام حسین(علیه السلام)، اهداء شد.

 

اصغری گفت: ساخت دو در طلاکوب حرم آقا سید محمد به نام های «باب الفاطمه(سلام الله علیها)» و «باب القبله» در عراق به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان از ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، کمک شد که تا پایان بهمن به پایان می رسد.

 

به گزارش شبستان، آقا سید محمد، فرزند امام هادی(علیه السلام) و برادر امام حسن عسگری(علیه السلام) و عموی حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۴۲۲/ساخت_درهای_حرم_آقا_سید_محمد_در_عراق_تا_پایان_بهمن_به_پایان_می_رسد_کمک_دو_میلیارد_تومانی_مازنی_ها_به_ستاد_عتبات را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: