Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:01:22 GMT

بقعه امامزاده سید محمد (ع) معمولان از نعمت آب آشامیدنی محروم است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۴۲۵/بقعه_امامزاده_سید_محمد_ع_معمولان_از_نعمت_آب_آشامیدنی_محروم_است

بقعه امامزاده سید محمد (ع) معمولان از نعمت آب آشامیدنی محروم است

امام جمعه معمولان گفت: امامزاده سید محمد (ع) این شهر با وجودی که یکی از جاذبه‌های گردشگری مذهبی منطقه است از امکانات اولیه رفاهی محروم است.

حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: در منطقه معمولان مقبره دو امامزاده وجود دارد یکی امامزاده آقا سید محمد (ع) که در داخل شهر معمولان است و دیگری امامزاده آقا سید علی (ع) که در حاشیه معمولان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی شهرستان‌ها هستند که مردم هنگام مشکلات و گرفتاری‌ها به آنها پناه می‌برند اما متاسفانه امامزاده آقا سید محمد (ع) معمولان که از مقبولیت و محبوبیتی خاصی در بین مردم منطق دارد به آن توجه خاصی نشده و از حداقل امکانات رفاهی محروم است.

امام جمعه معمولان عنوان کرد: این مکان فرهنگی مذهبی فاقد سیستم گرمایشی و سرمایشی است که این مسئله سبب نارضایتی زائران و مسافران شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه امامزاده سید محمد (ع) معمولان از نعمت آب آشامیدنی محروم است و زائرانی که جهت زیارت وقبور شهدا به این مکان می‌آیند از نبود آب آشامیدنی رنج می‌‌برند بنابراین ایجاد این امکانات یکی از خواسته‌های به حق مردم منطقه و زوار است، امامزاده آقا سید محمد (ع) می‌تواند تبدیل به یک قطب فرهنگی برای منطقه شده و عامل توسعه مسائل مذهبی و دینی باشد.

گیلانی با بیان اینکه این مکان فرهنگی مذهبی در رشد و ترویج ارزش‌های دینی تاثیر بسزایی دارد، گفت: این بقعه یکی از عوامل رشد فرهنگی مذهبی است که توجه خاص مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۴۲۵/بقعه_امامزاده_سید_محمد_ع_معمولان_از_نعمت_آب_آشامیدنی_محروم_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: