Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:17:09 GMT

زکی‌پور چطور فیکس استقلال شد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۶۰۲/زکی_پور_چطور_فیکس_استقلال_شد

مدافع چپ استقلال در نیم فصل دوم آنقدر خوب کار کرده است که در سن 20 سالگی خیلی ها او بهترین بازیکن لیگ شانزدهم در پست خودش می دانند.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی پور با تصمیم منصوریان در بازی با صنعت نفت در هفته سوم لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و اشتباهات فاحش او باعث شد استقلال پیروزی را با نتیجه شکست عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباه عجیب زکی پور در آن بازی باعث شد منصوریان او را یک نیم فصل نیمکت نشین کند اما او در نیم فصل دوم به ترکیب استقلال اضافه شد و موفق شد از هواداران تیمش نمره قبولی بگیرد.


زکی پور هم در دفاع و هم در حمله توانایی بالایی دارد و با این شرایط بعید نیست این بازیکن بتواند در اردوهای بعدی نظر مثبت کی روش را جلب کند و خود را به تیم ملی برساند.

عکس: رضا سعیدی پور

استقلال تهران تمرینات استقلال میلاد زکی پور

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۶۰۲/زکی_پور_چطور_فیکس_استقلال_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: