Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@05:41:30 GMT

صالح حمیدزیچ: داور باید صحنه آخر را پنالتی می گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۶۰۷/صالح_حمیدزیچ_داور_باید_صحنه_آخر_را_پنالتی_می_گرفت

صالح حمیدزیچ: داور باید صحنه آخر را پنالتی می گرفت

مدیر ورزشی باواریایی ها که به سوژه کارگردان تلویزیونی دیدار تیمش برابر فرانکفورت تبدیل شده بود، معتقد است بایرن مونیخ خوب بازی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هاینکس خداحافظی تلخی با باواریایی ها داشت. به نقل از توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ،  شنبه تیم های بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت در فینال جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که در نهایت با نتیجه ۳-۱ به سود شاگردان کواچ به پایان رسید. صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باواریایی ها در پایان این مسابقه درباره بازی تیمش صحبت کرده است.

صالح حمیدزیچ گفت:

باید قدر موقعیت هایمان را بهتر می دانستیم. قبل از به پایان رسیدن نیمه اول پنج یا چهار موقعیت بسیار خوب داشتیم. در نیمه دوم موقعیت کمتری داشتیم اما باز هم برتر میدان بودیم.
آن ها سعی داشتند که تاکتیک های بازی ما را خنثی کنند و ضد حمله بزنند. امروز موفق به این کار هم شدند. احساس می کنیم که صحنه آخر باید پنالتی گرفته می شد تا بازی ۲-۲ شود. با این وجود حرفی در این مورد وجود ندارد. هر چه بود، گذشت!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۶۰۷/صالح_حمیدزیچ_داور_باید_صحنه_آخر_را_پنالتی_می_گرفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: