Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@11:57:11 GMT

انتشار تصاویری از مراسم ازدواج محمد بن سلمان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۷۴۳/انتشار_تصاویری_از_مراسم_ازدواج_محمد_بن_سلمان

رویداد۲۴-صفحه "خاطرات زیبای گذشته" وابسته به دولت عربستان در پایگاه توئیتر تصاویری از مراسم ازدواج شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان را که با حضور سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور برگزار شد منتشر کرد. اخیرا تصاویری از مراسم ازدواج ولیعهد عربستان در پایگاه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین باری است که تصاویر مراسم ازدواج یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان منتشر می‌شود.

به نقل از شبکه روسیا الیوم، صفحه "خاطرات زیبای گذشته" وابسته به دولت عربستان در پایگاه توئیتر تصاویری از مراسم ازدواج شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان را که با حضور سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور برگزار شد منتشر کرد.

ولیعهد عربستان در ششم آوریل ۲۰۰۸ میلادی با دختر عمویش شاهزاده "سارة بنت مشهور عبدالعزیز" ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر به نام شاهزاده "سلمان" و "مشهور" و دو فرزند دختر به نام شاهزاده "فهدة" و "نورة" است.

این اقدام که برای نخستین بار در عربستان انجام می‌شود ظاهرا در راستای تلاش‌های محمد بن سلمان برای نشان دادن کشورش به عنوان جامعه‌ای باز صورت می‌گیرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۷۴۳/انتشار_تصاویری_از_مراسم_ازدواج_محمد_بن_سلمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: