Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@04:35:38 GMT

هزینه مراسم ازدواج سلطنتی بریتانیا 42.8 میلیون دلار برآورد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۸۱۹/هزینه_مراسم_ازدواج_سلطنتی_بریتانیا_۴۲_۸_میلیون_دلار_برآورد_شد

هزینه مراسم ازدواج سلطنتی بریتانیا 42.8 میلیون دلار برآورد شد

مراسم ازدواج و جشن مگان مارکل و شاهزاده هری حدود ۴۲/۸ میلیون دلار برآورد شده است. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش یورونیوز؛ اما بخش بزرگی از این پول نه برای زرق و برق مراسم ازدواج که جهت حفظ امنیت مهمانان و علاقمندان به این رویداد هزینه شده است.
به گزارش وبسایت Bridebook هزینه اقدامات امنیتی از جمله تک تیراندازها، پلیس مخفی و سیستم ضد هوایی نزدیک به ۴۰ میلیون دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان ۹۴ درصد کل هزینه مراسم ازدواج دوک و دوشس ساکس را تشکیل می دهد.
خرج مراسم نظیر غذا، نوشیدنی، گل‌ها و لباس نزدیک به ۲/۷ میلیون دلار شده است که ۷۳ برابر یک عروسی معمولی در بریتانیا است.
با وجود اینکه خانواده سلطنتی اعلام کرده است که هزینه خدمات کلیسا، موسیقی، گل و دکوراسیون و همچنین جشن و غذا را پرداخت می‌کند اما انتظار می‌رود که بخش بزرگی از هزینه امنیتی این مراسم نیز از مالیات شهروندان پرداخت شده باشد.
منبع: عصرایران
کد خبر: ۵۲۴۳۹۸ تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۸۱۹/هزینه_مراسم_ازدواج_سلطنتی_بریتانیا_۴۲_۸_میلیون_دلار_برآورد_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: