Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@18:48:36 GMT

ازدواج شاهزاده خانم با یک کارگر رستوران + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۸۲۲/ازدواج_شاهزاده_خانم_با_یک_کارگر_رستوران_عکس

ازدواج شاهزاده خانم با یک کارگر رستوران + عکس

ازدواج پرنسس ژاپنی با کارگر رستوران ساحلی باعث حیرت مردم ژاپن شد.

به گزارش دیلی میل، شاهزاده خانم ژاپنی که نوه امپراتور «آکیهیتو» به شمار می آید 5 سال پیش با یک کارگر رستوران آشنا شده و آنها پس از گذراندن دوران دانشگاه با هم ازدواج کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام جم آنلاین، داماد 25 ساله «کی کومورو» در یک رستوارن گردشگری ساحلی مشغول به کار بوده که شاهزاده خانم را ملاقات کرده و به هم علاقمند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهزاده خانم ژاپنی «ماکوآکیشینو» بیان کرده است که به همسر خود علاقمند و از ازدواج خود خوشحال است و دیگر نمی خواهد یک شاهزاده باشد و تنها طبقه اشرافی خود را حفظ خواهد کرد و از دست دادن موقعیت اجتماعی اش در نقش یک شاهزاده برایش اهمیت چندانی ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۸۲۲/ازدواج_شاهزاده_خانم_با_یک_کارگر_رستوران_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: