Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:11:12 GMT

طراحی بخش‌های نو در لوکیشن جدیدِ کودک شو

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۵۴۵/طراحی_بخش_های_نو_در_لوکیشن_جدید_کودک_شو

طراحی بخش‌های نو در لوکیشن جدیدِ کودک شو

برنامه «کودک شو» با طراحی آیتم‌های جدید بنا دارد تا از ظرفیت حداکثری کودکان برای ارتقای کیفی و جذابیت این برنامه استفاده کند.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، برنامه "کودک شو" که مدتی است پخش خود را از این شبکه آغاز کرده است با طراحی آیتم های جدید بنا دارد تا از ظرفیت حداکثری کودکان برای ارتقای کیفی و جذابیت این برنامه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو لوکیشنی جدید برای تحقق این موضوع طراحی شده است. این محل ضبط جدید یک شهر فرضیِ بازی برای بچه ها است که روند تصویربرداری مجموعه در آن انجام می گیرد.

«کودک شو » با اجرای پژمان بازغی ، روزهای زوج ،ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می شود.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۵۴۵/طراحی_بخش_های_نو_در_لوکیشن_جدید_کودک_شو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: