Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:17:07 GMT

پخش فینال «کودک شو» در شبکه نسیم + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۵۴۹/پخش_فینال_کودک_شو_در_شبکه_نسیم_فیلم

پخش فینال «کودک شو» در شبکه نسیم + فیلم

مسابقه‌ی «کودک‌شو» با پخش فینال از شبکه نسیم به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، پخش مسابقه نهایی « کودک شو »، پنجشنبه ۱۶ آذر ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

سری جدید کودک شو برای زمستان تولید می‌شود.

به گفته‌ رضا نصیری- تهیه‌کننده این برنامه، ساختار «کودک شو» کاملا تغییر کرده است. از آیتم‌های مسابقه گرفته تا اعلام نتایج مسابقات با رأی مردم و همچنین دکور برنامه با تغییرات مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فضاهای رئالیتی‌شو بیشتری به برنامه اضافه شده است. اتاق بازی کودک «کودک شو» نیز تبدیل به استودیویی شده است و در نهایت دکور اصلی برنامه با رویکرد جدیدی کاملا تغییر کرده است.

این تهیه‌کننده یادآور شد: برنامه «کودک شو» قرار است امتیازی را با رأی مردم به شرکت‌کنندگان بدهد، این برنامه که از شنبه تا سه‌شنبه قرار است به روی آنتن برود یک روز ویژه هم به اعلام نتایج رأی مردم و اعلام خانواده برتر اختصاص دارد. در سری جدید «کودک شو» ۱۶ خانواده به مرحله نهایی وارد می‌شوند و در نهایت یک خانواده برتر خواهد شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۵۴۹/پخش_فینال_کودک_شو_در_شبکه_نسیم_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: