Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@09:32:06 GMT

آیتم‌های جدید به کودک شو اضافه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۵۵۰/آیتم_های_جدید_به_کودک_شو_اضافه_می_شوند

آیتم‌های جدید به کودک شو اضافه می‌شوند

به گزارش پارس نیوز،

ابوذر پورمحمدی یکی از تهیه‌کنندگان «کودک شو» در خصوص آخرین تغییراتی که قرار است در این برنامه رخ دهد، عنوان کرد: در این برنامه ما از ابتدا آیتم‌های متعددی را در نظر گرفته بودیم که برخی از آن‌ها با کامل شدن طرح آن، مثل دوبله شو، در حال اجرا هستند؛ اما بزودی بخش دیگری که با حضور چهره‌هایی از حوزه‌های گوناگون شکل می‌گیرد به «کودک شو» اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بخش در قالب مسابقاتی که طرح شده، لیگی برای این چهره‌ها در نظر گرفته شده که به جذابیت‌های برنامه و جلب نظر مخاطب کمک می‌کند. علاوه بر این‌ها یکی از اهداف مهم و اساسی ما در برنامه، ایجاد و حفظ تعامل قوی با مردم است. در این راستا نیز قرار است مضاف بر بخش‌های موجود که حول حضور مردم می‌چرخد، آیتم‌هایی که در آن‌ها مردم با ارسال عکس و فیلم در چارچوب معینی، بیشتر به برنامه نزدیک می‌شوند را در نظر بگیریم.

پورمحمدی یادآور شد: این تغییرات و افزودن آیتم های جدید مادامی که برنامه پخش می‌شود، وجود خواهد داشت و به یک یا دو بخش ختم نمی شود.

علاوه بر این‌ها رضا نصیری شهرضایی، یکی دیگر از تهیه کنندگان کودک شو درباره این تغییرات گفت: بزودی قرار است که در این برنامه، در کنار بخش‌هایی که مخصوص خانواده‌ها و فرزندانشان است، مسابقه‌ای ویژه با حضور چهره‌هایی از حوزه‌های گوناگونی چون بازیگری، موسیقی، سینما و ... برگزار شود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این بخش عنوان کرد: ما در «کودک شو» از پیش در نظر داشتیم تا با طرح مسابقاتی، علاوه بر ایجاد تعامل بین خانواده‌ها و فرزندانشان، فضایی برای یادآوری و بازسازی بازی‌های کودکانه فراهم کنیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا بخش ویژه‌ای که در آن چهره‌های محبوب حاضر می‌شوند را تدارک ببینیم. در این بخش ویژه علاوه بر مسابقات و بازی‌هایی که در اتاق فکر ما طراحی شده اند، به واسطه گپ و گفتی که با اجرای پژمان بازغی صورت می گیرد، بینندگان می‌توانند فضای تعاملی تازه‌ای را در قالب یک مسابقه و سرگرمی شاهد باشند.

نصیری در پایان با اشاره به لزوم توسعه بازی‌های کودکانه و کمک از چهره‌ها برای تامین پیشبرد این هدف یادآور شد: جای تاسف دارد که این روزها بازی‌های دیجیتال در حدی گسترش پیدا کرده است که خانواده‌ها کمتر برای بازی‌های فکری و گروهی وقت می‌گذارند. ما هم تلاشمان این بود تا با پرداخت به چنین بازی‌هایی به اهدافمان در این مسیر برسیم و در این مسیر تصمیم گرفتیم تا از چهره های محبوب نیز کمک بگیریم.

گفتنی است؛ برنامه «کودک شو» به کارگردانی رضا مهران فر و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی، هر هفته شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در یک فصل 90 قسمتی ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۵۵۰/آیتم_های_جدید_به_کودک_شو_اضافه_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: