Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:44:43 GMT

امام جمعه کلاته‌خیج: بیت‌المال در سمنان و شرق استان عادلانه تقسیم نشده است/ اکثر جوانان ما بیکار هستند/ دولت وعده اشتغال جوانان را سریع به اجابت برساند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۶۴۶/امام_جمعه_کلاته_خیج_بیت_المال_در_سمنان_و_شرق_استان_عادلانه_تقسیم_نشده_است_اکثر_جوانان_ما_بیکار_هستند_دولت_وعده_اشتغال_جوانان_را_سریع_به_اجابت_برساند

امام جمعه کلاته‌خیج: بیت‌المال در سمنان و شرق استان عادلانه تقسیم نشده است/ اکثر جوانان ما بیکار هستند/ دولت وعده اشتغال جوانان را سریع به اجابت برساند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا شکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان درباره لزوم تحقق وعده‌های دولت اظهار کرد: خدا را شاکریم که آرای حداکثری مردم را در انتخابات شاهد بودیم و ملت ایران صحنه‌ای باشکوه را در انتخابات خلق و چشم جهانیان را خیره کردند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قلب مقام معظم رهبری را شاد کرد و بدون تردید، رضایت امام زمان (عج) را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کلاته‌خیج با تأکید بر اینکه پیروز واقعی در انتخابات به فرمایش مقام معظم رهبری مردم بودند، تصریح کرد: تا زمانی که ملت ایران در صحنه حضور دارند، هیچ دشمنی نمی‌تواند برابر قدرت وحدت و ولایت‌مداری مردم ایستادگی کند.

شکری با اشاره به اینکه امروز زمان انجام وعده‌ها توسط دولت است، اضافه کرد: مردم عملکرد دولت‌ها را مورد نقد و ارزیابی قرار می‌دهند؛ حرف‌هایی که زدند اگر راست بود، چه بهتر و اگر دروغ بود، در آینده آن‌ها تأثیرات بسیار بدی دارد.

وی با بیان اینکه روحانی وعده‌هایی در انتخابات داد که الآن باید در مسیر عمل به آنها قدم بردارد، تصریح کرد: رفع معضل بیکاری و اشتغال‌زایی برای جوانان، رفع رکود، مهار تورم، حذف مشکلات کارخانه‌ها و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از این وعده‌ها بود.

مردم به وعده‌های روحانی در انتخابات رأی دادند

امام جمعه کلاته‌خیج با تأکید بر اینکه مشکل اصلی ما اشتغال‌زایی برای جوانان استان به‌ویژه شهرستان شاهرود است، اضافه کرد: اکثر جوانان ما بیکار هستند و دولت باید وعده خود در بحث اشتغال جوانان را سریع به اجابت برساند.

شکری با اشاره به اینکه مردم به وعده‌های روحانی در انتخابات رأی دادند، تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهوری خلف وعده کند، هم در پیشگاه خدا و هم در پیشگاه ملت مسؤول است؛ دولت باید مشکلات جوانان در مباحث اشتغال و ازدواج را ببیند و بداند که متأسفانه شغل‌ها ناعادلانه توزیع شده است.

وی ادامه داد: برخی کارها ناعادلانه انجام گرفته و بیت‌المال ناعادلانه توزیع شده است؛ بیت‌المال به‌ویژه در سمنان و شرق استان سمنان عادلانه تقسیم نشده است و با کمبودهایی مواجه هستیم و امیدواریم که این اقدامات از روی امیال شخصی و کارهای دیگر نباشد.

قدرت خرید مردم پایین است

امام جمعه کلاته‌خیج با بیان اینکه انتظار ملت ایران و به‌ویژه ما در استان، شهرستان شاهرود و کلاته‌خیج عمل دولت به وعده‌هایش است، اضافه کرد: مردم در چهار سال دوم انتظارات زیادی از دولت دارند و در زمینه اشتغال جوانان این مهم باید محقق شود.

شکری با تأکید بر اینکه موجودی مالی مردم کم و قدرت خرید آنها پایین است، تصریح کرد: شاید تورم پایین آمده باشد؛ ولی قدرت خرید مردم هم پایین است و اگر همین مقدار یارانه هم نباشد، با بالا رفتن هزینه‌های آب، برق و امثال آن مردم دچار مشکل شده و این یارانه‌ها بی‌فایده است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید حامی تولید ملی باشد، اضافه کرد: دولت باید از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت کند تا زمینه اشتغال خیلی از جوانان و رونق تولید فراهم شود.

امام جمعه کلاته‌خیج با بیان اینکه رأی مردم رأی به نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یعنی کار، تلاش و تحرک و اگر دولت به وعده‌هایش پایبند نباشد آن‌ وقت است که زمینه نفوذ دشمن در شهرهای ما فراهم می‌شود و اعتقادات مردم را از درون استحاله می‌کنند.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۶۴۶/امام_جمعه_کلاته_خیج_بیت_المال_در_سمنان_و_شرق_استان_عادلانه_تقسیم_نشده_است_اکثر_جوانان_ما_بیکار_هستند_دولت_وعده_اشتغال_جوانان_را_سریع_به_اجابت_برساند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: