Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:16:51 GMT

آئین رونمایی از کتاب پرونده سوریه در رشت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۶۵۳/آئین_رونمایی_از_کتاب_پرونده_سوریه_در_رشت

آئین رونمایی از کتاب پرونده سوریه در رشت

آئین رونمایی از کتاب "پرونده سوریه" با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و یادگاران دوران دفاع‌مقدس در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آئین رونمایی از کتاب "پرونده سوریه" با حضور جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدای مدافع حرم طاهرنیا، کوچک‌زاده و مسافر عصر امروز در رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان در این مراسم با اشاره به سالروز روز تاسیس بسیج مستضعفان اظهار داشت: تاسیس بسیج نشان از هوشمندی امام خمینی (ره) دارد.

وی با بیان اینکه امروز برخی بسیج را به حوزه نظامی و دفاعی آن می‌شناسند عنوان کرد: این موضوع بد نیست زیرا سبب ایجاد ترس در دل دشمنان ایران اسلامی می‌شود اما بسیج اهداف والاتری را در نظر دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل پیرامون بسیج خاطرنشان کرد: تاسیس بسیج از معجزات الهی در نظام جمهوری اسلامی است.

بایرامی خاطرنشان کرد: تاسیس بسیج دارای بنیانی مردمی است که در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی همواره و در تمام عرصه‌ها حضور چشمگیر و فعال داشته است.

وی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی (ره) پیرامون تلاش برای تشکیل بسیج جهانی مستضعفان ابراز داشت: امروز تشکیل نیروهای دفاع مردمی سوریه، حشدالشعبی، انصارالله یمن و حزب الله لبنان برگرفته از تفکر بسیج جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در طول دفاع‌ مقدس علاوه بر رژیم بعث عراق در مقابل سایر کشورهای استکباری جهان نیز ایستاده بود افزود: امروز نیز مدافعان حرم نه تنها در مقابل داعش بلکه در مقابل آمریکا، اسرائیل و سایر کشورهای متحد آنان ایستادند.

رضا فخاری از روایتگران دوران دفاع مقدس و از رزمندگان مدافع حرم نیز در این مراسم ضمن بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و نبرد های جبهه مقاومت گفت: هفته بسیج زمان گرامیداشت یاد "بابک نوری‌ها"، "سعید مسافرها"، "حسین املاکی‌ها"، "علیرضا نامدارها" و "حامد کوچک‌زاده‌ها" است.

محمدرضا محبوب نویسنده کتاب "پرونده سوریه" نیز در این مراسم ضمن ارائه توصیحاتی پیرامون این کتاب اظهار داشت: بررسی مظلومیت‌های شیعیان تاکنون از بخش‌های این کتاب است.

این نویسنده ارزشی با بیان اینکه دفاع از سوریه، دفاع از جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: جنگ سوریه به‌معنای آماده‌سازی مسیر ظهور است و هر که این را باور ندارد مسیر را خطا رفته است.

محبوب با اعلام اینکه هدف نهایی داعش و وابستگانش حمله به ایران بوده است ابراز داشت: جنگ سوریه به‌معنای پاسخگویی به ساده لوحی‌های برخی افراد است که تیتر زدند "حسین همدانی در سوریه کشته شد".

وی ضمن تاکید بر اینکه سوریه یک دو راهی استراتژیک است اعلام کرد: جنگ سوریه نشان دهنده عزت امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام قدرت‌های خودخوانده جهان است.

این نویسنده گیلانی با اعلام اینکه به‌زودی کتابی با موضوع وجود جریان‌های تکفیری در عراق و شام به چاپ می‌رسد خاطرنشان کرد: باید خودمان را مقید به مطالعه درباره مدافعان حرم کنیم.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از کتاب "پرونده سوریه" توسط پدران شهدای مدافع حرم گیلان طاهرنیا، کوچک‌زاده و مسافر رونمایی شد.

انتهای پیام/

رونمایی از پرونده سوریه در رشترونمایی از پرونده سوریه در رشترونمایی از پرونده سوریه در رشترونمایی از پرونده سوریه در رشترونمایی از پرونده سوریه در رشترونمایی از پرونده سوریه در رشترونمایی از پرونده سوریه در رشتآئین رونمایی از کتاب "پرونده سوریه" در رشت R7877/P1377/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۶۵۳/آئین_رونمایی_از_کتاب_پرونده_سوریه_در_رشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: