Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@19:23:46 GMT

احداث بلوار ورودی کلاته خیج از بزرگراه شاهرود - آزادشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۶۶۰/احداث_بلوار_ورودی_کلاته_خیج_از_بزرگراه_شاهرود_آزادشهر

احداث بلوار ورودی کلاته خیج از بزرگراه شاهرود - آزادشهر

تین نیوز | مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از روند اجرایی احداث بلوار ورودی کلاته خیج از بزرگراه شاهرود - آزادشهربازدید بعمل آورد. به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان اظهار داشت : احداث باند دوم محور منشعب از باند اصلی شاهرود – آزادشهر بسمت کلاته خیج و سپس روستای خیج با انجام عملیات خاکی این محور در حال انجام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژادصفوی افزود : عملیات این پروژه بدلیل کم عرض و دو طرفه بودن و بالا رفتن احتمال تصادفات با احداث باند دوم ضمن افزایش ایمنی ، از تصادفات احتمالی به خصوص رخ به رخ جلوگیری بعمل خواهد آمد. وی ادامه داد: این پروژه به طول 7کیلومتر در دوقطعه میباشد که قطعه اول آن از ابتدای جاده اصلی شاهرود – آزادشهر بطرف کلاته خیج به طول 5 کیلومتر و قطعه دوم آن از شهر کلاته خیج بسمت روستای خیج بطول 2 کیلومتر است. نژادصفوی در پایان گفت : این عملیات نیز از اهداف عمل به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه ا...)مبنی بر اقتصاد مقاومتی بوده که با همت نیروهای راهداری شهرستان شاهرود در حال انجام است که به حول قوه الهی سعی براین می باشد ظرف مدت 2 ماه به بهره برداری برسد. وی یاداور شد در سال 95 به همت همکاری راهداری استان تعداد 30 پروژه راهسازی و راهداری در قالب اقتصاد مقاومتی در سطح استان انجام و با برنامه ریزی انجام شده ان شاا... در سال جاری نیز اقدام مشابهی انجام خواهد شد. نژادصفوی اظهار امیدواری کرد با تمهیدات و اقدامات بعمل آمده شاهد سیر نزولی تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از این تصادفات در استان باشیم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۶۶۰/احداث_بلوار_ورودی_کلاته_خیج_از_بزرگراه_شاهرود_آزادشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: