Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:32:46 GMT

زمین لرزه ۳.۸ ریشتری کلاته خیج شاهرود را لرزاند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۶۶۳/زمین_لرزه_۳_۸_ریشتری_کلاته_خیج_شاهرود_را_لرزاند

زمین لرزه ۳.۸ ریشتری کلاته خیج شاهرود را لرزاند

سمنان-رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع زمین لرزه ۳.۸ ریشتری در شهر کلاته خیج خبر داد و گفت: از خسارت های احتمالی این زمین لرزه تاکنون گزارشی مخابره نشده است.

ایرج رئیسیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع زمین لرزه ۳.۸ ریشتری در شهر کلاته خیج شاهرود خبر داد و ابراز داشت: این زمین لرزهساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه و ۲۸ ثانیه روز دوشنبه حوالی کلاته خیج مرز استانهای سمنان و گلستان را به لرزه درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شبکه لرزه نگاری سمنان وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، کانون این زمین لرزه را در موقعیت ۵۵.۲۹ عرض شمالی و ۳۶.۸۶ عرض شرقی، حوالی کلاته خیج در عمق ۹ کیلومتری زمین مرز بین دو استان گلستان و سمنانثبت کرده است.

از خسارت های احتمالی این زلزله تاکنون هیج گزارش به ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان مخابره نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۶۶۳/زمین_لرزه_۳_۸_ریشتری_کلاته_خیج_شاهرود_را_لرزاند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: