Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:17:30 GMT

واکنش گواردیولا به احتمال جذب الکسیس سانچس

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۷۵۵/واکنش_گواردیولا_به_احتمال_جذب_الکسیس_سانچس

واکنش گواردیولا به احتمال جذب الکسیس سانچس

گفته می شود که یکی از اهداف اصلی منچسترسیتی برای فصل آینده جذب الکسیس سانچس از آرسنال است.

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس را باید اولین بازیکن جدا شده از آرسنال در تابستان آتی بدانیم؛ البته در صورتی که توپچی ها نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند.

سیتی جدی ترین خواهان این ستاره شیلیایی است؛ با این حال گواردیولا در نشست خبری امروز خود حاضر نشد به این سوال پاسخ بدهد:« الان زمان مناسبی برای صحبت در مورد جذب بازیکنان جدید و بازیکنانی که در لیست فروش خواهند بود نیست؛ ولی واضح است که تابستان شلوغی پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ونسان کمپانی، کاپیتان بلژیکی سیتی در این فصل تنها 6 بازی انجام داده و به دلیل مصدومیت های متوالی، شایعاتی مبنی بر جدایی اش از سیتی در انتهای فصل شنیده می شود.

گواردیولا در همین رابطه گفت:« کمپانی با ما قرارداد دارد و روی او حساب می کنم. او برابر چلسی 90 دقیقه بازی کرد و این خبر خوبی بود. هرچند پس از بازی کمی احساس در می کرد ولی چیزی که در روزهای اخیر دیده ام این است که او برای بازی بعدی آماده است. کمپانی فصل بعد هم با ما خواهد بود.»

الکسیس سانچس پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی وینسنت کمپانی آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۷۵۵/واکنش_گواردیولا_به_احتمال_جذب_الکسیس_سانچس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: