Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-19@09:14:49 GMT

حمله با چاقو به دانشجویان دانشگاه تگزاس

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۷۶۵/حمله_با_چاقو_به_دانشجویان_دانشگاه_تگزاس

حمله با چاقو به دانشجویان دانشگاه تگزاس

پلیس تگزاس از حمله فردی با چاقو به دانشجویان دانشگاه تگزاس در شهر «آستین» و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر خبر داد.

به گزارش گروه بین‌المللخبرگزاری دانشجو، پلیس آمریکا بامداد امروز سه‌شنبه اعلام کرد که مردی که احتمال داده می‌شود دانشجوی دانشگاه تگزاس باشد با یک چاقوی شکاری بزرگ به دانشجویان در محوطه این دانشگاه در شهر «آستین» حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، در این حمله دست‌کم یک دانشجو کشته و سه نفر دیگر که آنها نیز احتمالا دانشجویان این دانشکده بوده‌اند، به شدت زخمی شده‌اند.

پلیس تگزاس ضارب این حمله را با نام «کندرکس وایت» شناسایی شده، دستگیر کرده و دانشکده تعطیل شده است. در حال حاضر پلیس در حال بازجویی از این فرد است.

«دیوید کارتر» رئیس پلیس مستقر در دانشگاه تگزاس در شهر آستین در کنفرانسی خبری اعلام کرد: «هنوز مشخص نیست که انگیزه اصلی ضارب این حادثه چه بوده است».


-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۷۶۵/حمله_با_چاقو_به_دانشجویان_دانشگاه_تگزاس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: