Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:27:52 GMT

بایرن مونیخ به دنبال جذب الکسیس سانچس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۷۶۹/بایرن_مونیخ_به_دنبال_جذب_الکسیس_سانچس

بایرن مونیخ به دنبال جذب الکسیس سانچس

اخبار حاکی از آن است که بایرن قصد دارد به هر نحوی در تابستان الکسیس سانچس را به خدمت بگیرد.​​​​​​​


به گزارش "ورزش سه"، با توحه به اینکه قرارداد سانچس در تابستان سال 2018 به پایان می رسد، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او شنیده شده و بایرن نیز یکی از جدی ترین مشتریان این ستاره 28 ساله است.

نشریه "دیلی میرر" ادعا کرد که مذاکرات بایرن با نماینده سانچس از همین حالا آغاز شده و آنها قصد دارند در تابستان امسال این ستاره 28 ساله شیلیایی را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آرسنال به لیگ قهرمانان صعود نکند، احتمال زیادی وجود دارد شاهد جدایی الکسیس سانچس باشیم.

آرسنال بایرن مونیخ الکسیس سانچس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۷۶۹/بایرن_مونیخ_به_دنبال_جذب_الکسیس_سانچس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: