Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:39:49 GMT

بولدوزرها به وایت هارت لین حمله کردند (گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۷۷۱/بولدوزرها_به_وایت_هارت_لین_حمله_کردند_گزارش_تصویری

کار تخریب ورزشگاه وایت هارت لین به سرعت بعد از اتمام دیدار تاتنهام برابر منچستریونایتد آغاز شد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، دیروز تاتنهام برای آخرین در ورزشگاه وایت هارت لین میزبان شیاطین سرخ بود و موفق شد با کسب پیروزی 1-2 و قطعی کردن عنوان نایب قهرمانی، وداع باشکوهی با این ورزشگاه قدیمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل آتی بازی های تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی برگزار خواهد شد و یک سال بعد آنها به ورزشگاه جدید با گنجایش 61559 نفر هجرت خواهند کرد.

از سال 1899، ورزشگاه وایت هارت لین میزبان بازی های خانگی تاتنهام بود اما با ورود بولدوزرهای تخریبگر، کار تخریب این استادیوم خیلی زود و کمتر از 4 ساعت بعد از پایان دیدار برابر یونایتد آغاز شد.

تاتنهام منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۷۷۱/بولدوزرها_به_وایت_هارت_لین_حمله_کردند_گزارش_تصویری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: