Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:31:42 GMT

یک بانوی وکیل، مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۸۸۷/یک_بانوی_وکیل_مقابل_دادگستری_لنگرود_به_قتل_رسید

یک بانوی وکیل، مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسید

لاهیجان - ایرنا - یک بانوی وکیل ظهر امروز (یکشنبه) بوسیله یک قبضه اسلحه شکاری، مقابل دادگستری شهرستان لنگرود واقع در شرق استان گیلان مورد هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: یک مرد 45 ساله که از سال گذشته با یک خانم وکیل 41 ساله اختلاف شخصی داشت؛ حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه امروز بوسیله یک قبضه اسلحه شکاری، مقابل دادگستری شهرستان لنگرود به این خانم وکیل شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به مرگ مقتوله حین انتقال به بیمارستان و در بین راه افزود: قاتل شناسایی شده و پلیس برای دستگیری او در آماده باش است.
وی علت و انگیزه قتل این وکیل را موضوعی دانست که در دست بررسی است و پس از کسب اطلاعات لازم، اطلاع رسانی می شود.
شهرستان لنگرود با سه بخش مرکزی، اطاقور و کومله در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 /2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۸۸۷/یک_بانوی_وکیل_مقابل_دادگستری_لنگرود_به_قتل_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: