Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:58:42 GMT

آخرين وضعيت پرونده قتل عام 8 نفر در ايرانشهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۸۹۴/آخرین_وضعیت_پرونده_قتل_عام_۸_نفر_در_ایرانشهر

خبرگزاري آريا - خاني با اشاره به آخرين وضعيت پرونده قتل عام 8 نفر در ايرانشهر گفت: با توجه به عدم دسترسي به اولياي دم، معاون اول قوه قضائيه موافقت خود را در راستاي ماده 356 قانون مجازات اسلامي اعلام کرد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، خاني دادستان عمومي و انقلاب ايرانشهر با اشاره به پرونده قتل عام 8 نفر در ايرانشهر گفت: با توجه به عدم مراجعه اولياي دم، اين پرونده در راستاي ماده 356 قانون مجازات اسلامي توسط رئيس کل دادگستري استان سيستان و بلوچستان به دفتر معاونت اول قوه قضائيه ارسال شده بود که در اين راستا موافقت وي به منظور رسيدگي و صدور کيفرخواست اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وي ادامه داد: سپس با رسيدگي و صدور حکم توسط دادگاه کيفري، در مرحله اجرا نيز مجددا بايد استيذان از معاون اول قوه قضائيه گرفته شود، بنابراين پرونده مجددا به تهران ارسال خواهد شد.


گفتني است؛ طبق ماده 356 اگر مقتول يا مجنيٌ‌عليه يا ولي دمي که صغير يا مجنون است ولي نداشته باشد و يا ولي او شناخته نشود و يا به او دسترسي نباشد، ولي او، مقام رهبري است و رئيس قوه قضائيه با استيذان از مقام رهبري و در صورت موافقت ايشان، اختيار آن را به دادستان‌هاي مربوط تفويض مي‌كند.


20 دي ماه سال گذشته خبري مبني بر قتل عام 8 نفر در ايرانشهر از توابع استان سيستان و بلوچستان منتشر شد.

سردار حسين رحيمي رئيس پليس استان سيستان و بلوچستان ساعاتي بعد در گفت‌و‌گو با خبرگزاري ميزان، در تشريح جزئيات اين حادثه گفت: ساعت 12 ظهر ماموران پليس در تماس کارمند اداره بهداشت در جريان وقوع جنايتي خونين در روستاي نصرآباد ايرانشهر قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل آنها با جسد خونين 5 کودک، دو زن و يک مرد روبرو شدند.


وي ادامه داد: کارمند اداره بهداشت در تحقيقات اوليه ادعا کرد زماني که براي تزريق واکسن هپاتيت به روستا آماده متوجه باز بودن در شده و پس از ورود به خانه با اين اجساد روبرو شده و موضوع را به پليس اطلاع داده است.
ميزان
110
اين اخبار را از دست ندهيد:
بعد از قرص خوابي که به شوهرم دادم دوست صميمي اش را به خانه آوردم و..
چگونه چهار چوپان دختر دانشجو را در بيرون از تهران گير انداخته و او را ..
جزئيات خودکشي وحشتناک مرد هيکلي در بزرگراه امام علي! عکس
شناسايي زيبا ترين خانم مجرم! + عکس

اخبار داغ روز:
با اينکه مي دانستم متاهل است در ارتباط نامتعارفم با او زياده روي کردم و..
ارتباط کثيف ميوه فروش محله با دختربچه خبر ساز شد!
مرد شيطان صفت دخترک را با جراحات و خونريزي شديد مورد آزار قرار داد و..
قصور پزشک «بي‌مبالات» در مرگ زن جوان / صحنه اي دردناک و اشک آور عکس
نقشه زشت براي خانم هاي تهراني تنها / نتوانستم مقاومت کنم و آنها براحتي نقشه‌ کثيفشان را اجرا کردند و ..!




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۸۹۴/آخرین_وضعیت_پرونده_قتل_عام_۸_نفر_در_ایرانشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: