Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@23:29:14 GMT

اخذ اعترافات همدست جديد بابک زنجاني/ مشخص شدن علت فوت اليناي 6 ساله/ آخرين وضعيت پرونده قتل عام 8 نفر در ايرانشهر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۸۹۶/اخذ_اعترافات_همدست_جدید_بابک_زنجانی_مشخص_شدن_علت_فوت_الینای_۶_ساله_آخرین_وضعیت_پرونده_قتل_عام_۸_نفر_در_ایرانشهر

خبرگزاري آريا - از مهمترين رويدادهاي قضايي طي هفته گذشته مي‌توان به اخذ اعترافات همدست جديد بابک زنجاني، تمديد شدن مهلت ثبت نام آزمون قضاوت ويژه شوراهاي حل اختلاف سال 96، مشخص شدن علت فوت اليناي 6 ساله و آخرين وضعيت پرونده قتل عام 8 نفر در ايرانشهر اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، حقوق و قضا طي هفته گذشته با اخبار تازه و داغي از جمله اخذ اعترافات همدست جديد بابک زنجاني، تمديد شدن مهلت ثبت نام آزمون قضاوت ويژه شوراهاي حل اختلاف سال 96، مشخص شدن علت فوت اليناي 6 ساله و آخرين وضعيت پرونده قتل عام 8 نفر در ايرانشهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





اعترافات همدست جديد بابک زنجاني/ تحقيقات تکميلي از متهم انجام شد



رئيس کل دادگستري استان تهران در ارتباط با آخرين وضعيت پرونده همدست جديد بابک زنجاني گفت: از آنجايي که اطلاعات اين فرد در سرنوشت ديگر همدستان بابک زنجاني تاثيرگذار است، بنابراين با توجه به اطلاعات جديد و تحقيقات تکميلي، تصميم قضايي اتخاذ خواهد شد.



براي مشاهده مشروح خبر اينجا کليک کنيد





قصور پزشکي علت فوت اليناي 6 ساله / 2 پزشک متخصص بيمارستان مقصر شناخته شدند





رئيس کل دادگستري استان گلستان قصور پزشکي در فوت اليناي 6 ساله را مورد اشاره قرار داد و گفت: در اين رابطه دو پزشک متخصص، دو پرستار و مسئول فني بيمارستان مقصر شناخته شدند.





براي مشاهده مشروح خبر اينجا کليک کنيد







تمديد مهلت ثبت نام آزمون قضاوت ويژه شوراهاي حل اختلاف سال 96





معاون منابع انساني قوه قضائيه از تمديد مهلت ثبت نام آزمون قضاوت ويژه شوراهاي حل اختلاف سال 1396 خبر داد.





براي مشاهده مشروح خبر اينجا کليک کنيد



آخرين وضعيت پرونده قتل عام 8 نفر در ايرانشهر





خاني دادستان عمومي و انقلاب ايرانشهر با اشاره به آخرين وضعيت پرونده قتل عام 8 نفر در ايرانشهر گفت: با توجه به عدم دسترسي به اولياي دم، معاون اول قوه قضائيه موافقت خود را در راستاي ماده 356 قانون مجازات اسلامي اعلام کرد.



براي مشاهده مشروح خبر اينجا کليک کنيد





انتهاي پيام/











منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۸۹۶/اخذ_اعترافات_همدست_جدید_بابک_زنجانی_مشخص_شدن_علت_فوت_الینای_۶_ساله_آخرین_وضعیت_پرونده_قتل_عام_۸_نفر_در_ایرانشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: