Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@03:55:29 GMT

صدور کیفرخواست پرونده قتل عام خانوادگی در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۸۹۸/صدور_کیفرخواست_پرونده_قتل_عام_خانوادگی_در_ایرانشهر

صدور کیفرخواست پرونده قتل عام خانوادگی در ایرانشهر

به گزارش جام جم آنلاین، محمد خانی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر گفت: با توجه به اعلام موافقت معاون اول قوه قضائیه به منظور رسیدگی به پرونده متهم احضار و آخرین دفاعیات از وی اخذ شد.

وی ادامه داد: کیفرخواست پرونده قتل عام خانوادگی در ایرانشهر صادر شد.

گفتنی است؛ با توجه به عدم دسترسی به اولیای دم، این پرونده در راستای ماده 356 قانون مجازات اسلامی توسط رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به دفتر معاونت اول قوه قضائیه ارسال شده بود که در این راستا موافقت وی به منظور رسیدگی و صدور کیفرخواست اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است؛ طبق ماده 356 اگر مقتول یا مجنیٌ‌علیه یا ولی دمی که صغیر یا مجنون است ولی نداشته باشد و یا ولی او شناخته نشود و یا به او دسترسی نباشد، ولی او، مقام رهبری است و رئیس قوه قضائیه با استیذان از مقام رهبری و در صورت موافقت ایشان، اختیار آن را به دادستان‌های مربوط تفویض می‌کند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2860570789112675422 برچسب‌ها : قتل عام 8 نفر در ایرانشهر قتل عام خانوادگی در ایرانشهر صدور کیفرخواست پرونده قتل عام خانوادگی در ایرانشهر لینک کوتاه : اخبار مرتبط آخرین وضعیت پرونده قتل عام ۸ نفر در ایرانشهر چهارشنبه 3 خرداد 1396 09:50

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها دفن قربانی تب کنگو با شفته آهک و تابوت خاص + عکس دستگیری شماری از سلطنت‌طلبان و منافقین در انتخابات علت پخش نشدن ربنای شجریان ملوان زبل واقعی که بود؟ +عکس تایید مرگ دو ایرانی به علت ابتلا به تب کنگو / توصیه های وزارت بهداشت و نشانه های این بیماری را جدی بگیرید خودروی جدید رنو با پلاک آزمایش‌فنی در خیابان‌های تهران +عکس و مشخصات حادثه مرگبار برای زنی در خیابان نیاوران این جزیره هنوز در تصرف آدم خوارها است +عکس فلافل‌هایی که نباید بخورید + عکس مرگ کاربر جرثقیل پس از سقوط از ارتفاع ۵۰ متری+عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها دادگاه مجرمان بالای یک میلیارد علنی برگزار می شود گوشی سامسونگ گلکسی فیل رونمایی شد دنا پلاس 46 میلیون فاکتور می شود / اختلاف قیمت 5میلیونی تندر پلاس در بازار و کارخانه +جدول صبحانه ای که اصلا به مادر نرسید خودروی جدید رنو با پلاک آزمایش‌فنی در خیابان‌های تهران +عکس و مشخصات ملوان زبل واقعی که بود؟ +عکس خودروهای بدفروش‌ 50 میلیونی بازار را بشناسید! +تصاویر سفر به شهر رم، رویای شکموها + عکس مردی که به مارها تو سری می زند! +عکس ناشیگری کارکنان اورژانس هنگام انتقال زن باردار به بیمارستان! آخرین مطالب همه سایت 11:03 صدور کیفرخواست پرونده قتل عام خانوادگی در ایرانشهر 10:56 پیرزنی که در انتخابات معروف شد به دیدار روحانی می‌رود +عکس 10:55 دادگاه مجرمان بالای یک میلیارد علنی برگزار می شود 10:36 کشف ۷ کلت از یک زن در کردکوی 10:35 پرافتخارترین فوتبالیست جهان +عکس 10:35 جولان داعش در جنوب شرق آسیا / شمار کشته ها در فیلیپین به۱۰۳نفر رسید 10:34 تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان به 8 هزار میلیارد تومان رسید / ورود به پرونده شرکت های تابعه 10:31 بی‌توجهی راننده پژو حادثه آفرید 10:31 ابتلای 31 نفر به تب مرگبار در ایران / تلفات به سه نفر رسید 10:16 ثبت نام بیش از 10 هزارنفر برای پرداخت پول به جای سربازی فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۸۹۸/صدور_کیفرخواست_پرونده_قتل_عام_خانوادگی_در_ایرانشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: